Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:ik heb al 4 uur meegelopen op eigen kosten, een tijd geleden ook al 3 uur op eigen kosten. En dan komen ze nog aan met dat ik geen ervaring genoeg heb? Ik heb pas 10 weken basiszorg gedaan, ben 2e jaars VP in opleiding. Dan moeten ze er niet vanuit gaan dat ik superveel ervaring heb.
purny schreef:Aargh! Frustratie is wederom toegeslagen. Werd dr net weer gebeld door een ander uitzendbureau of ik kon werken. Ze vroegen ook of ik veel ervaring had met tilliften. Dus ik wederom weer uitgelegd dat ik niet zoveel ervaring had, omdat op mijn oude stage ik niet alleen mocht lopen en boventallig was, plus dat er maar 1 bewoner was met een tillift. Ik moest maar weer een dagje meelopen op eigen kosten, zodat ik ervaring op kon doen met een tillift. Toen ik haar vertelde dat ik dat niet ging doen was het weer gelijk dat het een stuk eigen investering was, met andere woorden dat ik niet gemotiveerd was.
Ik ga echt niet meer op eigen kosten staan werken, lekker goedkoop voor hun!
Marcella schreef:purny schreef:Aargh! Frustratie is wederom toegeslagen. Werd dr net weer gebeld door een ander uitzendbureau of ik kon werken. Ze vroegen ook of ik veel ervaring had met tilliften. Dus ik wederom weer uitgelegd dat ik niet zoveel ervaring had, omdat op mijn oude stage ik niet alleen mocht lopen en boventallig was, plus dat er maar 1 bewoner was met een tillift. Ik moest maar weer een dagje meelopen op eigen kosten, zodat ik ervaring op kon doen met een tillift. Toen ik haar vertelde dat ik dat niet ging doen was het weer gelijk dat het een stuk eigen investering was, met andere woorden dat ik niet gemotiveerd was.
Ik ga echt niet meer op eigen kosten staan werken, lekker goedkoop voor hun!
Tja soms moet je ergens wat voor over hebben.![]()
Heb bij huidige werkgever (als huishoudelijke hulp) ook eerst 2,5 dag voor niks mee gelopen. Stageplek die ik nu als beveiliger naast werk als huishoudelijke hulp (25 uur in de week) erbij heb
weet ik ook nog niet wat ik betaald ga krijgen, maar belangrijkste vind ik nu gewoon ervaring opdoen en opleiding afronden.
Ben nu dan een week betaald vrij en heb de hele week stage gelopen en dit is totaal 49,5 uur voor 6 dagen. Maar wat ik ervoor krijg ik zie wel.
patpen schreef:Ik heb vandaag al 4x deze mail gehad:Citaat:Ik wil uw aandacht brengen en u te informeren dat Consulting Bedrijf beginnen proces te inhuren en geven u een grote kans om carrière te beginnen nu met veel voordelen en de voordelen van dit werek.
Als u besloten om onderbreking in uw carrière te maken, of u op een moederschapsverlof bent, onlangs gepensioneerde of gewoon op zoek naar enkele aanvullende tijdelijk baan, dit standpunt is enkel voor u gemaakt.
Werkende uuren: Flexibele tijdschema van van 1 tot 3 uur per dag. We garanderen ongeveer 20 uur een week bezetting.
Salaris en voordelen: begin salaris is variërend van 2000 tot 2500 euro per maand, vermeerderd met extra commissie als u alle taken nauwkeurig vervullen.
Regio: Europese Unie.
Houd er rekening mee dat er geen betalingen of elke andere trucs om te gaan werken voor ons zijn.
Indien geïnteresseerd en wil u verzoeken een aanvraagformulier toepassen voor deze positie, uw interview plannen en of gewoon meer informatie ontvangen over deze positie voordat u toepast, kunt u antwoord op deze e-mail en stuur ons uw contact informatie.
In het onderwerp van e-mail Geef uw persoonlijk identificatienummer voor deze positie IDNO: 89387
Als u geïnteresseerd bent, kunt u reageren op: Elmo@nationaljobnl.com bedank!