Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Morgen 1e werkdag en ik ben me toch een partij zenuwachtig
.
Komt vast allemaal wel goed... 
.
.
Ik wil het zó graag maar zie er ook zó tegen op. Zou het komen doordat ik (eindelijk) een werkgever ga krijgen die het goede met mij voor heeft en begrip heeft voor mijn situatie? Wat is dit moeilijk!!!!!

ik wil zo graag... zo graag weg van hier ( ben op het werk) zaterdag woorden gehad met de baas ( die me weer eens de reet volschold zon beetje), toen ik aangaf dat ik wel een dagje minder wil was het antwoord dat hij dat niet nodig vond en dat ik me dan toch maar verveelde... nou ik verveel me echt niet.. en gister was ie ook niet al te aardig tegen mij. Deels komt dat door mij omdat ik nogal tegendraads ben ( mijn hoofd loopt gewoon over, daarom komt er bijna niks meer binnen), en deels door zijn manier van communiceren. De sfeer hier is momenteel zo slecht dat t vreselijk ongezellig is ook.
---->
Cowgirl schreef:Nog 3 dagen en dan is het over....dan mag ik weer fijn thuis zitten.
Alles geprobeerd, ze willen mij graag houden maar er is geen geld(maar wel geld voor een nieuw logo en voor kleding voor mensen die binnen no time weer weg zijn). Was ik een jaar geleden geweest dan was het waarschijnlijk wel gelukt. Het is mij op een of andere manier gewoon niet gegund dat ik een leuke baan tref of uberhaubt ergens aangenomen word. Of mijn rug begeeft het of ik krijg een ongelukje en kicken ze me er weer. En als je eindelijk iets hebt wat je leuk vind kan je niet blijven.
Ben echt alle vertrouwen en hoop kwijt.
Het gaat nu ook helemaal niet goed, heb woensdag weer een afspraak bij de huisarts en heb mijn afspraak bij de psycholoog naar voren gehaald.
Vanaf donderdag dus weer voor onbepaalde tijd in de ziektewet![]()
.
. Ben nu aan het kijken om een financiële opleiding te gaan volgen, maar ja dat wil ik dan in deeltijd doen en moet ik als nog ergens aangenomen worden...
dat is het voordeel van bij een uitzendbureau solliciteren.. maar goed.. ik was er vandaag zo flauw van dat ik gewoon heb gezegd dat k niet meer wilde.. dus volgende week is mn laatste week.. heb et idd echt zo nodig.. alweer koppijn