Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Op basis van wat je nu verteld was ik dus lekker gaan verhuizen! 
haha opzich wel lastige keuze... meer betalen voor minder ruimte... Maar vind gezellige mensen ook wel een belangrijk overwegingspunt
En als het verschil in kosten niet echt een punt is... lekker gaan wonen bij mensen die je leuk vind
) en dan is het overwegen of ik het die 60 euro p/m meer waard vind..
Denk dat jullie dat wel herkennen dat je nu eindelijk een eigen plekje hebt, dat je dan veel meer in winkels naar leuke dingetjes voor je kamer zit te kijken. 
daardoor veel shoppen.
En anders moet het maar een keer als we met de auto die kant op gaan.
Vanochtend die kamer in a'dam centrum bezichtigd.. Ik wil m heel graag hebben! 't is echt een leuk buurtje, wel een hokkie maarja, dat is dan maar zo! Wel ruime gem. keuken + zithoekje enzo. En gedeelde tuin/ balkon etc. Alleeen dr was dus zo'n jongen ook, en ik vraag van hoeveelste ben jij dan? Hij zo ja ik ben eerste.... ik denk echt shiitt.. dus ik vraag van ga je hem accepteren? Maar daar was hij nogal vaag over
Mja ben wel bang dat hij hem neemt, of anders een van de andere 3 die voor me zijn..... Mjaa duimen maar!
Maar wel een huis dus! Maar geen vereningshuis

maar weet nog niet zeker hihi. Nog leuke ideeen om me voor te stellen als me huisgenootjes er niet zijn? Zat zelf te denken aan een kaartje schrijven ofzo met me telefoonnummer er op zodat ze me als het nodig is kunnen bereiken... Nouja zie ik verder morgen allemaal wel
Gittekit schreef:Haha dat is wel heel leuk idd!
Ik ga rond een uurtje of 3 even die kamer bekijken (degene die er nu zit is ook een dispuutsgenootje van mij, maar ben daar nooit verder geweest dan de woonkamer.) en dan is het overwegen of ik het die 60 euro p/m meer waard vind..