joyce2 schreef:Ik ben een boek aan het lezen over dat hele adverteren op internet. Het is echt een strategisch boek, maar ik probeer er nu een samenvatting van te maken in het Nederlands (het is een Engels boek). Zodra ik dat een beetje begrijpelijk voor elkaar heb, zal ik het hier in het topic melden en als jullie willen stuur ik dan het bestandje met samenvatting even op! Er staan echt wel goede tips bij en ik hoop dat ik het een beetje leer te begrijpen, zodat ik er straks mee aan de slag kan.
De mail is overigens verstuurd, heb definitief de boel beëindigd! Nu maar hopen dat de hel niet losbreekt en nu druk aan de slag met het aanvragen van offertes!
Naar die samenvatting ben ik ook wel geïnteresseerd, Joyce!
Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat met je webshop. Als je wachtwoorden gewijzigd zijn, kan hij er niets meer mee, maar je mag dat werk dan waarschijnlijk idd niet gebruiken, omdat je er niet voor betaald hebt.
Citaat:
Is hier iemand die verstand heeft van Google? Wij zijn nu 3 maandjes online, maar we worden nog erg slecht gevonden. Daar moeten we ook nog eea aan verbeteren en uiteraard zo snel mogelijk.
Ligt eraan wat je hebt/doet met je website. Ik word steeds beter gevonden omdat ik letterlijk smijd met keywords! Veel tekst is daarom ook heel erg belangrijk, en daarnaast een woord vaak laten terugkomen. Hoe vaker het terugkomt, hoe belangrijker google het vindt! Daarnaast helpt twitteren ook als je de zoektermen waarop je gevonden wilt worden in je tweets gebruikt (maar let hierbij op met spammen!) en hoe vaker google je website terugvindt op andere websites, zoals hier, hoe hoger je komt.
Misschien dat je daar alvast iets aan hebt.
Maar let wel op, google is wel heel selectief, dus spammen of je foto's voorzien van niet nuttige keywords heeft een tegendraads effect!
Maar een gouden tip voor Google is er volgens mij niet!
Adwords heb ik ook, maar heeft maar weinig nut! Heb er nog geen aanvragen of zo op gekregen...