Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën! Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lottie84

Re: Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën! Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 18:55

Zo ga me er weer een beetje in proberen te mengen (in oorspronkelijk mijn eigen topic hahaha :=)
Joyce wat vervelend al dat gedoe met je bouwer... Komt me wel bekend voor. Bij ons heeft het ook erg veel tijd in beslag genomen voordat de site werd opgeleverd en nu nog moeten er een boel verbeteringen worden doorgevoerd.

Is hier iemand die verstand heeft van Google? Wij zijn nu 3 maandjes online, maar we worden nog erg slecht gevonden. Daar moeten we ook nog eea aan verbeteren en uiteraard zo snel mogelijk.

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 18:57

Op de gouden tip voor Google zit ik ook nog te wachten.

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 19:00

Hmm... dan moeten we maar samen zoeken ;)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 19:01

Ik ben een boek aan het lezen over dat hele adverteren op internet. Het is echt een strategisch boek, maar ik probeer er nu een samenvatting van te maken in het Nederlands (het is een Engels boek). Zodra ik dat een beetje begrijpelijk voor elkaar heb, zal ik het hier in het topic melden en als jullie willen stuur ik dan het bestandje met samenvatting even op! Er staan echt wel goede tips bij en ik hoop dat ik het een beetje leer te begrijpen, zodat ik er straks mee aan de slag kan.

De mail is overigens verstuurd, heb definitief de boel beëindigd! Nu maar hopen dat de hel niet losbreekt en nu druk aan de slag met het aanvragen van offertes!

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 19:04

Oh ja dat is wel heel interessant Joyce!!

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 19:07

Joyce, leuk die kattenhangmat!! Wij hebben 3 verwende birmanen rondlopen :)
Jammer dat de kleuren niet bij ons passen, anders had ik hem meteen gekocht!

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 19:22

Goed zo Joyce. Heb je alle wachtwoorden al veranderd en heb je dat wat online staat inmiddels al ergens opgeslagen.
Overigens kan ik mij voorstellen dat hij zegt dat je dan nu niets meer mag doen met wat hij heeft gemaakt. Wees daar allert op.
Heb je www.pukt.nl al benaderd? Zowel Lott/Horsea als ik hebben hele goede ervaringen met haar.

LCharlotte, heb je al je foto's/plaatjes ook een alt en title gegeven? Verder doen veel pagina's (content) het ook goed is mij verteld. Ook links generen naar jouw site versterken je positie bij google.

Joyce ik heb veel belang bij je samenvatting.

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 19:25

Ik heb net een bon voor Google Adwards ingediend. Ben benieuwd of het effect heeft. Ik heb wel veel effect met Admarkt op Marktplaats. Daarbij vindt Google de advertentie die hier op Bokt staat en Marktplaats.

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 19:27

Hoi Hilda!

Ja daar zou nog aan gewerkt worden door mijn bob de bouwer ;)
Bedankt voor de tip!!

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 19:28

Marktplaats, daar heb ik toevallig gisteren 2 advertenties geplaatst.

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 19:34

Pas op met Marktplaats ADMARKT. Ik had ook een gratis tegoed van ze gekregen. Toen die op was kreeg ik hier geen melding van en ineens kreeg ik over een halve maand dikke facturen terwijl tijdens de gratis periode (50 euro) ik per maand maar een klein verbruik had. Had niets verandert.

Google Adwords hebben voor nog niets aan waarde toegevoegd.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 19:41

Tzt zal ik jullie de samenvatting sturen! Ik ben nu halverwege het boek, maar door alle chaos is het een beetje stil komen te liggen. Hoop er binnenkort weer lekker mee verder te kunnen, zodat we allemaal snel leren te adverteren met Google enzo!

@Hilda: Ik hebt Pukt.nl een tijdje geleden benaderd, om eens te kijken of ze misschien mijn shop af kon maken. Ze wou me wel helpen, maar dan wou ze een hele nieuwe shop bouwen. Toen was dat niet aan de orde, maar nu ga ik haar opnieuw benaderen met mijn hele waslijst vol eisen, zodat ze een prijsopgaaf kan sturen! Ik wil gewoon een stuk of 5 partijen aanschrijven, waar andere mensen al goede ervaringen mee hebben, om te kijken met wie ik het beste in zee kan gaan. Wil niet voor de 2e keer de mist in gaan ;)

Net al mijn wachtwoorden veranderd, eigenlijk zou de persoon die mijn hosting regelt dat voor me doen, maar ik dacht dat ik het ook wel eerst zelf kon proberen. Geloof dat ik het nog voor elkaar heb ook, maar mn host-persoon gaat het voor de zekerheid nog even checken ;) Alleen vraag ik me af of mijn webbouwer mn webshop nu wel offline kan halen? Want anders maak ik zonder te betalen gebruik van zijn eigendom!

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 19:44

Ik denk dat je er heel verstandig aan doet om aan je waslijst toe te voegen of iemand heel snel iets super simpels online kan zetten voor je zodat je operationeel blijft.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 19:49

Het scheelt dat ik nog geen reclame heb gemaakt (behalve dan in mn onderschrift), dus stel dat ik een maand offline zou zijn, zou het jammer zijn, maar ik zou amper omzet mislopen. Die paar weken kunnen er nu ook nog wel bij... Al zou het natuurlijk wel prettig zijn als ik gewoon lekker snel weer online ben!

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 19:58

En vakantieperiode komt er aan, dat kan ook schelen.

Lovepaints

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 07:54

Ik kreeg deze mail. Het lukt niet om de link te plakken maar bij interesse kan ik deze naar je doorsturen per email.

Leer meer over Adwords met ons nieuwe Youtube-Kanaal,

We sturen u dit bericht, om u te laten weten dat het vanaf nu mogelijk is om alles over Adwords te leren op ons nieuwe Youtube-kanaal.

Leer nieuwe en simpele manieren om uw advertenties te verbeteren, door onze video's te bekijken. Verbeter bijvoorbeeld de prestaties van uw advertentie door een aansprekende aansporing tot handelen toe te voegen, zoals 'Koop Nu Online'.

Bekijk hier onze aanbevolen video (tja, knip/plakken lukt niet)

Het nieuwe kanaal voor Online Adwords Lessen biedt gratis advies, waarmee u uw Adwords advertenties kunt verbeteren en effectiever kunt maken.

Hier zijn enkele andere video's die u kunt bekijken om meer te leren over Adwords:

•Aan de Slag
•Uw accountprestaties analyseren
•Bereik en Focus

Veel leerplezier!
Het Team voor de Online Adwords Lessen

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:51

joyce2 schreef:
Ik ben een boek aan het lezen over dat hele adverteren op internet. Het is echt een strategisch boek, maar ik probeer er nu een samenvatting van te maken in het Nederlands (het is een Engels boek). Zodra ik dat een beetje begrijpelijk voor elkaar heb, zal ik het hier in het topic melden en als jullie willen stuur ik dan het bestandje met samenvatting even op! Er staan echt wel goede tips bij en ik hoop dat ik het een beetje leer te begrijpen, zodat ik er straks mee aan de slag kan.

De mail is overigens verstuurd, heb definitief de boel beëindigd! Nu maar hopen dat de hel niet losbreekt en nu druk aan de slag met het aanvragen van offertes!

Naar die samenvatting ben ik ook wel geïnteresseerd, Joyce!
Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat met je webshop. Als je wachtwoorden gewijzigd zijn, kan hij er niets meer mee, maar je mag dat werk dan waarschijnlijk idd niet gebruiken, omdat je er niet voor betaald hebt.

Citaat:
Is hier iemand die verstand heeft van Google? Wij zijn nu 3 maandjes online, maar we worden nog erg slecht gevonden. Daar moeten we ook nog eea aan verbeteren en uiteraard zo snel mogelijk.

Ligt eraan wat je hebt/doet met je website. Ik word steeds beter gevonden omdat ik letterlijk smijd met keywords! Veel tekst is daarom ook heel erg belangrijk, en daarnaast een woord vaak laten terugkomen. Hoe vaker het terugkomt, hoe belangrijker google het vindt! Daarnaast helpt twitteren ook als je de zoektermen waarop je gevonden wilt worden in je tweets gebruikt (maar let hierbij op met spammen!) en hoe vaker google je website terugvindt op andere websites, zoals hier, hoe hoger je komt.
Misschien dat je daar alvast iets aan hebt.
Maar let wel op, google is wel heel selectief, dus spammen of je foto's voorzien van niet nuttige keywords heeft een tegendraads effect!

Maar een gouden tip voor Google is er volgens mij niet!
Adwords heb ik ook, maar heeft maar weinig nut! Heb er nog geen aanvragen of zo op gekregen...

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 12:44

Mariska, welke keywords zijn voor bruidsfotografie dan degene die het volgens jou het beste doen?

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 12:51

Hmm... dat is dan wel weer een goede vraag! Paardenfotografie is makkelijker haha.
Ik denk dat ten eerste de locaties bij jou in de buurt heel belangrijk zijn. Zo is er 10 min rijden bij mij vandaan een kasteel waar bijna iedereen trouwt. Als ik er voor zorg dat ik op 1 van de eerste pagina's sta als er gegoogled wordt op de naam van dat kasteel, dan denk ik dat dat echt goed werkt. Misschien dat jij ook zoiets kunt doorvoeren!
Verder vind ik het idd heel moeilijk met bruidsfotografie!

IVfotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 09:21

Ik ben ook erg benieuwd naar de samenvatting Joyce.
Ben je volgende week nog een avond thuis? Dan kom ik even bij je langs om wat spulletjes te halen.

Ik ben rond aan het zoeken om mijn logo te laten vernieuwen. Hebben jullie nog tips bij wie ik terecht kan?

kay27

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 11:06

Ik laat mijn logo door een vriendin maken die dat voor haar werk doet. Als zij het niet had gedaan dan had ik ws gebruik gemaakt van ontwerpen-voor-geld.nl of brandsupply.nl of iets dergelijks.

IVfotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 11:07

Bedankt!

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 11:21

Is voor advertenties ontwerpen Adobe Photoshop genoeg? Wil anders wel het pakket aanschaffen ondanks dat het erg duur is. Of werkt een ander programma gemakkelijker?

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 12:28

Waar zijn de advertenties voor? Soms is InDesign of Illustrator van Adobe namelijk makkelijker, maar die verwerken foto's minder goed (je kunt de foto's niet goed aanpassen)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 16:33

ilona21 schreef:
Ik ben ook erg benieuwd naar de samenvatting Joyce.
Ben je volgende week nog een avond thuis? Dan kom ik even bij je langs om wat spulletjes te halen.

Ik ben tot nu toe geloof ik elke avond thuis volgende week ;)