Morgen gaan we trouwens met de vriendinnengroep wat drinken, ook met dat meisje die haar vader is verloren. Dat is wel echt positief, ze wil meteen afleiding enzo
Dobby91
Geplaatst: 15-06-10 22:49
Hahaha Chris, nu hou ik weer van je. wel knap van dat meisje ja, maar aan de andere kant moet je er ook wel uit hoor. Ik ben toen vrijdags nadat mijn stiefbroer overleed ook weggeweest, toch ff weg van alle narigheid..
Jeetje, heavy zeg... wat was er gebeurd? En hoe is het nu met jou?
Dobby91
Geplaatst: 15-06-10 23:02
Had het hier verteld dacht ik? Hij heeft een virus gehad wat normaal alleen voor bijv een keelontsteking zorgt, maar bij hem is het op zn hartspier gaan zitten. Daardoor is zn hart er mee gestopt. Met mij gaat het wel goed eigenlijk, zag hem niet dagelijks dat scheelt denk ik..
Juh, het is ook wel naar hoor. Heb nog steeds weleens zoiets van; het is niet zo, het kan niet. Zegmaar. Maar vooral voor de vriend van mn moeder en voor zn vriendin waar ie mee samenwoonde is het natuurlijk verschrikkelijk.
Isjtar
Geplaatst: 15-06-10 23:07
He bah wat een nare berichten heb ik voorbij zien komen! Idd knap van je vriendin Chris, dat ze er even lekker uit gaat!