Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
R_obin schreef:Ja maar je moet ECHT stoppen met oefenen! Je hebt er zoveel meer aan als je relaxt met wat minder oefenen je examen in gaat, dan helemaal gestresst door het oefenen! Echt waar..
R_obin schreef:
Ja maar het is ook zo dat als je relaxt bent, je het gewoon beter maakt.. Dan kun je tenminste rustig nadenken. En eerlijk gezegd: door nu nog veel te oefenen ga je het echt niet beter doen straks..
.
ging niet zo goed want ik had er al best lang niet meer echt opgezeten.

FAAL.Joonsel schreef:
Net m'n rijbewijs opgehaald en een ritje gedaan in de auto met papa! Meteen een stom moment: wil wegrijden en de auto slaat 2x af. Zegt ons pap heel droog "Misschien gaat het makkelijker als je de handrem eraf haalt"FAAL.
Daarna lekker rondgescheurd!
Maar wel gaaf dat je nu lekker kunt rondcrossen.
Miriam91 schreef:Bij mij sloeg die op het begin ook nog weleens af. Alleen ik moest elke keer keihard lachen waardoor ik alsnog niet kon wegrijden![]()
Had je ook les in diesel en nu benzine?
.Broertje en zusje natuurlijk helemaal in een scheur.
. Miriam91 schreef:Bij mij sloeg die op het begin ook nog weleens af. Alleen ik moest elke keer keihard lachen waardoor ik alsnog niet kon wegrijden![]()
Had je ook les in diesel en nu benzine?
) benzine. Sloeg ook af toen ik snel nog voor een auto door wilde..Maar ik moet gewoon even wennen aan de koppeling, hij is heel stroef dus je kunt hem moeilijk rustig laten opkomen. Heel veel gas geven zei ons pap

Mennn mijn start van mn examen was een ramp!
Dus ik mn moeder bellen, dan kon ze het nog komen brengen, want he twerkt wel na een halfuur al, dus dan zou ik nog wel profijt ervna kunnen hebben. Maar mn moeder was dus ineens weg, die kon ik niet bereiken. Ik ben in paniek naar de conrector gerend, ik half in tranen omdat ik zo in de stress was dat het niet zou lukken.
Hoezo regel jij dat? Want ritalin mag een school niet eens op voorraad hebben ofzo..
Mijn fiets staat daar nog (had woensdag zo'n koppijn dat ik met de bus naar huis ben gegaan), dus die moet ik ophalen. Weet niet of ik 'm anders mee had gekregen 
Super lief van hem!
Aaaaah jongens ik ben even zo blij!! Ik heb net een examen uit 2006 gemaakt voor engels en ik haalde gewoon een 6.6
Deze N-term was 0.4 maar zelfs met een N-term van 0.0 had ik nog steeds een 6.2!! Ik moet straks een 5.6 gaan halen, maar dit geeft me wel moed! Owwwh echt hopen dat het straks ook zo goed gaat