En natuurlijk iedereen (de meesten) morgen veel succes met Engels luistertoets, hoop dat het te doen is. Hebben jullie je nog op de een of andere manier voorbereid?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Phylos schreef:pff ik had ook een leraar die mij niet mocht en ik hem niet. Ben er nooit uitgestuurd ofzo, want ik was niet vervelend tegen hem. Maar omdat ik niet goed was in engels en hij dat wist, ging hij mij iedere keer beurten geven in de klas, bijv voor het opnoemen van woordjes. Nou daar werd ik niet vrolijk van.
Heb 1 jaar een leuke en goede engelse lerares gehad en stond toen ook een 7 op mijn rapport. Verder altijd een 6 of een 5
Nueve schreef:Nee ik wil eigenlijk liever ook niet, maar mijn ouders hebben liever dat ik het gewoon probeer. Very likely dat ik binnen 5 min. met een hoestbui het lokaal uit vlucht.Ik ben dus al niet fit, maar om nou ook nog eens anderen er mee tot last te zijn, nota bene tijdens een LUISTERtoets. Ironisch is het wel.
Inhalen is idd geen ramp, maar is er niet veel gezeur mee omdat het allemaal landelijk enzo is?
Gittekit schreef:Ik sta altijd een 8 of hoger.. maar die leraar kon dat dus ook niet hebben. Maar hij heeft ook tegen mn moeder gezegd dat ie me haatte, mama wist niet hoe snel ze weg moest lopen van de oudergesprekken hihi.
Maar ben je zo slecht in engels dan joh?