Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnnaaX schreef:En Ilse, ik snap nu echt wat je bedoelt.
Ik ben aan het kijken op de site van Universiteit Leiden, en ook meteen 'studentenstad Leiden' en 'op kamers in Leiden' en ik heb er nu echt al heel veel zin in
Ilsiie schreef:Leuk he?Ik vind Leiden zo'n leuke stad
voel me er helemaal thuis haha
Ik blijf nog wel even thuis wonen; ik woon er - met de trein - een kwartiertje vandaan, dat is heel goed te doenEn het is wel makkelijk dat ik nog niet mijn eigen huishouden hoef te runnen dan
Wil denk in de vrije ruimte (als het mag) wat psychologie-dingen doen, dat vind ik echt leuk. Moet wel weer voorgelegd worden aan de examencommissie omdat het erg veel op elkaar lijkt/kan lijken, maargoed, dat zien we dan wel weer, dat duurt nog minstens 2 jaar
Fiona; wel balen zegwat houdt zo'n essay in?
Phylos: komt wel goed johik ben ook echt al sinds de 4e bezig met studiekeuze maar er nu een kleine maand ongeveer écht over uit wat ik wil. En ook wat ik kán. Ik loop nu dus al een paar maanden op een zorgboerderij rond en dat is echt zo enorm leuk, en dat gaat ook gewoon heel erg goed met die kinderen enzo
Maar echt: niet stressen!! Komt heus wel goed, echt waar, en stressen is slecht voor je gezondheid
xFioon schreef:hihi ik wil dus echt neit naar leiden, ehb het daar wel gezienheb er 12 jaar gewoond en kom er nu nog af en toe, maar ben toe aan iets nieuws haha
vind het ook een saaie uni
eh... 600 woorden schrijven over een onderwerp wat je op de toets te horen kreeg, in 100 minuten, oftewel, pennen voro je leven en superstreng beoordeeld worden
Gittekit schreef:Ah recensie hoef je niet voor te leren iig! Dat moet je wel lukken, en dan nog hard stampen voor je ruiterbewijs. Moet wel lukken toch? iig heel veel succes!
Phylos schreef:Ik ben wel benieuwd wat jullie aanspreekt aan pedagogische wetenschappen. Ben er zelf ook wezen kijken, maar werd niet meteen enthousiast..misschien kunnen jullie me wel enthousiast maken..jammer genoeg is het voor mij (bijna) niet te doen om te gaan studeren en thuis te blijven wonen..ja dan moet ik naar enschede, maar ben niet van plan iets technisch te gaan doen
Gittekit schreef:Ik werd er eigenlijk ook niet enthousiast van.. Je gaat in principe eigenlijk niet mét kinderen/mensen met een handicap werken.. je eindigt voornml achter de pc.