) Ben er al weer, tis te koud haha dus nu gedwongen maar verder wiskunde doen. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) Ben er al weer, tis te koud haha dus nu gedwongen maar verder wiskunde doen.

wreen schreef:Nou.. ik heb sowieso 40 punten voor Biologie... dus waarschijnlijk rond een 6 fzo..
rommie schreef:SplashIsLief schreef:Je totaalscore op de quickscan voor 04 VWO Aardrijkskunde is : 33%
UcheGelukkig heb ik maar een 4.3 nodig en kun je straks veel uit de bosatlas halen
Ik vind die quickscan maar een raar dingOp geschiedenis had ik twee keer álle vragen fout, terwijl ik op het examen zelf best wel redelijk gescoord heb volgens mij...
spoekie schreef:Oliefjuh schreef:Je totaalscore op de quickscan voor 04 VWO Aardrijkskunde is : 40%
Oef, maar ff leren.
Inzicht?
Op nog geen een examen hebben ze eigenlijk echt theorievragen gesteld, allemaal toepassen en inzicht... Dus je kunt beter atlasvragen e.d. nog een keer gaan maken i.p.v. alles te gaan leren. Daar heb je niet zoveel aan...

DaphneL schreef:P(X=k)=binompdf(n,p,k)
P(X>k)=binomcdf(n,p,k)
Dus binompdf als je de kans op één bepaalde waarde uit wil rekenen, en binomcdf als je de kans op groter dan een waarde uit wil rekenen.
Daar heb je wel gelijk in dan, dat t stom is. Jij moet toch 1 heel vak meer doen dan mensen met bijv profiel 2 / 3 /4..