Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. 

maargoed, allemaal prima, maar ik ben nog nooit eerder op zo'n gesprek geweest, en een goeie prater ben ik dan ook niet.

Het maakt het solliciteren wel wat stressvoller...kaatje77 schreef:.......................
Ben vanmiddag echt hartelijk verwelkomt.
Had sowieso een goede indruk achter gelaten.
Nog wat gepraat over de paardensport en mijn 1e lintje.
Hun hebben namelijk ook paarden.
Hihihi, gezamenlijke interesse is altijd goed.
Nog even over mijn "leven" gepraat en wat longembolie precies inhield. Ze vroegen echt van alles en natuurlijk ging het ook weer over kinderen krijgen.
Ik zo: de eerste 2 jaar zit het er niet in en als we echt kinderen willen/ kunnen krijgen dan moet ik wel zo goed onder dokterscontrole zijn dat ik dat dan wel laat weten.
En direct daarop was mijn vraag: Mocht ik ooit kinderen krijgen, kan ik dan bij jullie blijven werken voor minder uren?
Natuurlijk. Was geen probleem.
Ik was echt helemaal opgelucht.
Ik dacht: jullie brutaal, ik ook brutaal.
Morgen word ik gebeld over het loon wat ze voor mij in gedachten hebben en als ik daarmee akkoord ga dan kan ik maandag al beginnen.
Dus nu hopen dat ze een redelijk bod hebben.

kaatje77 schreef:40 uur.
van half 8 t/m half 6 en de ene week 4 dagen en de andere week 5 dagen.
Elke donderdag vrij en om de week op zaterdag werken.
Ik kon me helemaal vinden in deze tijden.
Dus ik hoop echt dat het loon me past.
Nu maar hopen dat je volgende week al aan de slag kan gaan.
Ik geef je wel gelijk dat je ook een beetje brutaal doet als zij ook brutale vragen stelt. Dat doe ik ook weleens, daar vragen ze zelf om.
Ik was ruim half uur hopeloos verdwaald in het centrum.
Ik pakte telkens verkeerde afslag en dan mocht ik een heel eind gaan rijden voordat ik ergens kon gaan keren met de dank aan stomme eenrichtingswegen. Dus ik was 20 min te laat, maar had wel excuses gemaakt. Voor de rest ging het goed met een gesprek en ik moest ook een kleine test maken. Uiterlijk vrijdag krijg ik iets te horen van hen. Hopelijk is het ja ipv nee. 
Maar nu ging het verkeerd met rijden en mijn tijdmarge raakte al langzamerhand op.