Lian, IJslanders zijn echt zoo leuk!
Voli betekent uitverkorene
. Hoe oud is Una? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Voli betekent uitverkorene
. Hoe oud is Una?
Wel lastige dingetjes zo te horen bij het rijden.
Heb het erg druk, dus lees nu vooral mee. Al die surprises, toetsen en PO's
.
succes met economie, Duits en wiskunde, jij klinkt alsof je het ook flink druk hebt net zoals Lobke. Ik de afgelopen weken ook hoor! Deze week even relatief rustig, maar moet alsnog twee Engelse boeken lezen + boekpresentatie maken en noh a helluva lot more 

?
. Jambette kende hij ookal, dus toen heeft Eva ons geholpen met het aanleren van de Spaanse pas. Dat deed hij super, pakte het zo goed op. Toen nog even buiging geoefend (kende hij ook niet). Toen pony gewisseld en met Kjani aan de slag gegaan. Die kende buiten de gewone opvoeding nog niets. Ook eerst ff op het blok gedaan, stond hij ook zo op. Hij stond bijna verticaal, zo groot was het blok (en hij klein
). Daarna beginnetje gemaakt aan spagaat (niet zo extreem, maar gewoon een beetje). Dat vond ik ook wel handig voor het leren opstellen dadelijk
. Normaal doe ik nooit VD (niet mijn ding), maar dit was echt super leuk om te doen. Eva was ook heel enthousiast en snapte het ook goed als ik bepaalde dingen bewust niet wou aanleren (zoals flehmen en andere dingen aan het hoofd).
.
. En dat ze moet leren die gangen te scheiden duurde ook even voor Una dat door had. (dat was geen lopende zin
)
misschien kennen mijn ouders die stal wel
?