hoop dat het echte examen van dit jaar dan toch wat makkelijker is Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
hoop dat het echte examen van dit jaar dan toch wat makkelijker is 

, een van de fijnere docente die ik heb..
Isa schreef:Planten komen voor zover ik weet wel in het examen, fotosynthese in iedere geval

Samen met havo 5 de boel op stelten zetten. Ons thema is dat de school een gevangenis is, door menselijke proeven zijn er zombies ontstaan waardoor de school geëvacueerd moet worden. Er zijn ook leerlingen 'besmet', dus iedereen moet onderzocht worden en uiteindelijk eindigt het in een strijdt tussen de zombies/geïnfecteerden en de bewakers. 
EskeGirl schreef:Ik heb morgen m'n herkansing, heb de toetsweek met alleen voldoendes gemaakt, maar voor eco had ik een 5,5. Hoop dat ik die beter kan maken waardoor m'n gemiddelde weer naar een 6,5 of hoger gaat
Hier toch ook al examenstress... morgen wil ik echt gaan beginnen voor de examens te leren. Deze week is onze laatste lesweek. Volgende week krijgen we een soort examentrainingen van school en veel tijd om te leren.
Donderdag is onze stuntdagSamen met havo 5 de boel op stelten zetten. Ons thema is dat de school een gevangenis is, door menselijke proeven zijn er zombies ontstaan waardoor de school geëvacueerd moet worden. Er zijn ook leerlingen 'besmet', dus iedereen moet onderzocht worden en uiteindelijk eindigt het in een strijdt tussen de zombies/geïnfecteerden en de bewakers.
. Onze stunt heeft het thema 'de Walking Dead' met ongeveer dezelfde ideeën, op de gevangenis na anne182 schreef:EskeGirl schreef:Ik heb morgen m'n herkansing, heb de toetsweek met alleen voldoendes gemaakt, maar voor eco had ik een 5,5. Hoop dat ik die beter kan maken waardoor m'n gemiddelde weer naar een 6,5 of hoger gaat
Hier toch ook al examenstress... morgen wil ik echt gaan beginnen voor de examens te leren. Deze week is onze laatste lesweek. Volgende week krijgen we een soort examentrainingen van school en veel tijd om te leren.
Donderdag is onze stuntdagSamen met havo 5 de boel op stelten zetten. Ons thema is dat de school een gevangenis is, door menselijke proeven zijn er zombies ontstaan waardoor de school geëvacueerd moet worden. Er zijn ook leerlingen 'besmet', dus iedereen moet onderzocht worden en uiteindelijk eindigt het in een strijdt tussen de zombies/geïnfecteerden en de bewakers.
Wow, waar ga jij naar school, want dit klinkt bijna als een kopie van onze stunt. Onze stunt heeft het thema 'de Walking Dead' met ongeveer dezelfde ideeën, op de gevangenis na
Lekker origineel allemaal. Ik doe er overigens niet aan mee.
We mogen echt super weinig, dus wordt het als het goed is iets met een winkelwagentjesrace met de leraren ofzo. Het is donderdag al, maar we weten net zo veel als de rest van de school