Ik kan jullie namen ook nog niet onthouden (zal wat meer mijn best doen
) maar ik heet Carly in reallife Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) maar ik heet Carly in reallife 

Hoorde van anderen dat het dus veel multiple choice (wat een moeilijk woord
) en niet zo moeilijk dus dat hoop ik maar.

x_anne23 schreef:Economie tentamen zit inmiddels redelijk goed in m'n hoofd, nu hopen dat de docent morgenochtend niet weer komt met een verhaal hoe we het allemaal niet gaan redden en dat het allemaal onvoldoendes worden. Daar kan ik niet zo goed tegen
Wat wil de docent daar in hemelsnaam mee bereiken? Als hij dat nou een week voor het tentamen zegt, kan ik me voorstellen dat hij hoopt dat jullie allemaal nog heel hard gaan leren. Alleen mensen die al hard leren en het gewoon een moeilijk vak vinden krijgen er zo al helemaal geen vertrouwen in natuurlijk.
.
Ik heb het tentamen gewoon in 1 keer gehaald toen.
Tot wanneer heb je om iets te vinden?
Denk dat ik maar 1 van de 10 opgaven deels fout heb. Dus dat zou mooi zijn.
Met een vriendin afgesproken dat diegene die het hoogst heeft aan de ander een chocoladereep geeft.

Deetjeeuh schreef:Mirjam, vervelend dat je al zo lang bezig bent zeg!Tot wanneer heb je om iets te vinden?
Het zou fijn zijn als ik uiterlijk na de kerstvakantie kan beginnen.
Westernfreak schreef:@Steef sollicitatie voor een stageplaats? Lastig om te vinden soms hoor! Een week is nog geen rare termijn om niks te horen. Eventueel kun je nog even bellen of ze je sollicitatie goed ontvangen hebben. Succes!
Ik ben al vanaf eind mei bezig.
Ik moet in december al een stageplek hebben, dus mag hopen dat het bij mij sneller gaat 
Gelukkig heb ik er bij rechten al 2 jaar nominaal en bij bestuurskunde 1 jaar nominaal opzitten, dus ben niet zo snel bang meer
Westernfreak schreef:Deetjeeuh schreef:Wat voor school moet het zijn? Echt een school school of meer een werk-school?
Een middelbare school (vmbo en eventueel onderbouw havo vwo)

Misschien levensbeschouwing nog even lezen, maar volgens mij heb ik dat al gedaan. Moet ook nog douchen en wil nog relaxen...
Morgen ook twee tussenuren dus kan dan mijn sollicitatiebrief schrijven, Duits maken en 's middags oefenen voor wiskunde proefwerk en Duits leren.
Hij wilde eigenlijk in bed gaan lezen