Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
wel een goede beslissing, als je er meer last van hebt dan plezier van hebt gaat het niks worden.
kijken naar mn hersenen
En dan vrijdag begint de herfstvakantie voor mij! Na de herfstvakantie alweer stage, twee keer een dag meelopen in het ziekenhuis. Drukke tijd voor de boeg, ondertussen ons project in elkaar flansen en ergens tijd vinden voor de tentamens

laraxXxemma schreef:Iedereen succes die al is begonnen! Ik heb nog 3 weken om te leren.
Volgende week stage, ben onwijs nieuwsgierig wat me te wachten staat.
En super gaaf; ik heb mijn hoofd laten scannen in de mri voor de voortgangsopdracht en nu heb ik plakjes van mijn hoofdjaa ik heb echt hersenen
Goed om te weten, toch?!
En mijn eerste cijfer op het HBO is dus ook al binnen: een 8! Ben echt zo blij.
Nu moet alleen mijn bedrijfsproject nog een voldoende zijn en dan heb ik de eerste 5 studiepunten binnen. WiskyBokjes schreef:Goed om te weten, toch?!
Kiimm hoe zijn je tentamens gegaan?
Woei ik heb net mijn eerste mondeling assessment gehad.En mijn eerste cijfer op het HBO is dus ook al binnen: een 8! Ben echt zo blij.
Nu moet alleen mijn bedrijfsproject nog een voldoende zijn en dan heb ik de eerste 5 studiepunten binnen.
Gelukkig maandag herkansing
laraxXxemma schreef:Berber heb je dat ook gemeld? Als bij ons project dat gebeurt kan de betere kant een punt meer en/of de luie kant een punt aftrek krijgen. Succes met je herkansing!
Maar wordt niet echt iets mee gedaan, we moeten zelf maar zorgen dat het goedkomt, en als we kunnen aantonen dat ze echt niks gedaan hebben dan mogen we ze uit het groepje zetten
!

Flicka12 schreef:laraxXxemma schreef:Berber heb je dat ook gemeld? Als bij ons project dat gebeurt kan de betere kant een punt meer en/of de luie kant een punt aftrek krijgen. Succes met je herkansing!
Ja, al meedere kerenMaar wordt niet echt iets mee gedaan, we moeten zelf maar zorgen dat het goedkomt, en als we kunnen aantonen dat ze echt niks gedaan hebben dan mogen we ze uit het groepje zetten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kiimm_ schreef:Heb je een sterk samenwerkingscontract? Want dan wil school nogal eens wel helpen. Althans, dat werkt bij ons wel zo, als er maar een sterk contract is.
paljaslaura schreef:Ha ik hou al die opdrachten geen eens meer bij![]()
Als ik nu ineens in mn kop zou halen door te willen gaan zou ik echt niet weten hoe haha. Succes Femke!