Destination schreef:Als ik mijzelf über-streng nakijk en alles fout reken waarvan ik niet meer weet wat ik heb ingevuld kom ik uit tussen de 7,1 en 9,1
Wauw, netjes!!
Net klaar met economie, was op zich niet moeilijk!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vind het nu een beetje eng aan het worden gezien ik 1e een 6,6 had 2e een 5,9 en nu dus 5,5.. Ik kan het dus wel voor een voldoende maken maar t is wel op het randje.. Zo lang ik 5,2 of hoger haal blijf ik voldoende staan dus moet wel kunnen lukken maar ik vind het veel te spannend 
Duurt veel te lang die uitslag Free2 schreef:Mooi dat grieks goed ging.
Hier net weer een bio examen gemaakt en ik had een 5,5Vind het nu een beetje eng aan het worden gezien ik 1e een 6,6 had 2e een 5,9 en nu dus 5,5.. Ik kan het dus wel voor een voldoende maken maar t is wel op het randje.. Zo lang ik 5,2 of hoger haal blijf ik voldoende staan dus moet wel kunnen lukken maar ik vind het veel te spannend
Ik weet iig nu al dat ik vanaf 28 mei tot 11 juni niet meer kan slapenDuurt veel te lang die uitslag
Gelukkig ga ik nog een paar dagen naar Disneyland met een vriendin die ook nu examen doet dus dan kunnen we samen stressen/er niet aan denken hahaha 
Ik zal aan je denken in de gymzaal
Citaat:Verloop van een actiepotentiaal: ""
1) Rustwaarde : " In stand gehouden door Na+ en K+ pomp. (Na+ en K+ kanalen zijn gesloten)"
2) Depolarisatie : " Vanaf overschrijden drempelwaarde. (Na+ kanalen open -> Na+ de cel in)"
3) Repolarisatie : " K+ kanalen open -> K+ de cel in"
4) Hyperpolarisatie : "K+ kanalen kunnen niet snel genoeg sluiten