Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
1234 schreef:Ja ik ga ook pedagogiek doen in Tilburg, dus zal je wel rond zien lopen daar hahah. Stroom in 2e jaar in, dus indd niet eerstjaars![]()
Maar wat betreft roosters, je hebt er indd niet heel erg veel aan, hoewel je wel kunt zien hoe het gemiddelde rooster er ongeveer uit ziet xD De meeste klassen hebben ongeveer zelfde rooster hahah Alleen soms een les meer of minder op een dag of dagje vrij.
Ik heb indd ook liever in ochtend 1 les dan in het midden van de dag 1 les.

Geeft me toch een fijn gevoel.
soloro schreef:Ik heb mijn ziekte ook gewoon aangegeven bij het hboMocht je daardoor paar studiepunten te kort hebben, mag je waarschijnlijk alsnog naar het 2e jaar. Dus het is wel belangrijk dat je het aangeeft aan het begin van het jaar. Later kunnen ze niks meer voor je doen namelijk
Ik ga der niet vanuit dat ik vertraging oploop, maar stel dat.. dan weet school het in ieder geval op tijd

Moet wel zeggen dat ik 50% theorie heb en 50% praktijk
Dus dat scheelt ook al, dan weet je ook waarvoor je het doet
Ik denk dat ze steeds meer 3e en 4e jaar gaan doen, omdat je dan eerst 2 jaar alles in de vingers kan hebben en dat in de 3e kan toepassen in de vorm van stage. Maar hoe het precies zit, geen idee
Vind het zelf ook prettiger dat ik pas in de 3e stage heb haha 
Emmaa_ schreef:soloro schreef:Ik heb mijn ziekte ook gewoon aangegeven bij het hboMocht je daardoor paar studiepunten te kort hebben, mag je waarschijnlijk alsnog naar het 2e jaar. Dus het is wel belangrijk dat je het aangeeft aan het begin van het jaar. Later kunnen ze niks meer voor je doen namelijk
Ik ga der niet vanuit dat ik vertraging oploop, maar stel dat.. dan weet school het in ieder geval op tijd
Dat ligt er heel erg aan. Als je ziek bent zou ik absoluut naar mijn decaan stappen aan het begin van het jaar, maar het uitstellen van je BSA doen ze niet zo snel hoor. Vriendinnetje van mij is heel ziek geweest, heeft een half jaar in het ziekenhuis gelegen, en toen ze aan het einde van het jaar niet haar 45 studiepunten had mocht ze zich gewoon opnieuw inschrijven. Was een lotings studie en ze is niet door de loting gekomen - heel banketstaaf dus. Het zal per school verschillen maar er zitten er een paar tussen...
En dit is natuurlijk wel een ander verhaal dan als je een jaar ziek ben geweest. Dat is cru gezegd heel erg pech, maar daar zit je hopelijk niet de rest van je leven aan vast. En ik denk dat scholen ook zo denken, hoeveel pech dat op dat moment ook is.
), maar goed toch maar gemeld mocht het aan het eind van het jaar blijken dat ik net wat te kort kom. Dan weet school dat gewoon.