Warboel schreef:Heb je studio Verse Melk in Leiden al eens bekeken?
Ziet er heel leuk uit! Maar volgens mij zijn zij alleen opzoek naar MBO grafisch vormgevers.. Ik studeer momenteel HBO, CMD (communication and multimedia design).
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liedje_ schreef:Selina schreef:Zou leuk zijn als ik bij m'n stage na afloop nog een dag mag blijven werken maar dat was niet m'n eis. Heb 3 sollicitaties verstuurd, bij 2 uitgenodigd op gesprek en bij 1 meteen aangenomen. En ik maar denken dat iets vinden een hel ging worden
Bij welke bedrijven heb je gesolliciteerd als ik vragen mag?
Liedje_ schreef:xNavatu schreef:Denk niet dat je daar op zo'n manier naar moet zoeken eerlijk gezegd, hangt er toch maar net vanaf ofdat ze uberhaupt nog een plek hebben om in te vullen zodra jij afstudeerd, en hoe jij uberhaupt bevallen bent bij dat bedrijf. Ik zou het zelf eerder zien als in 'vind ik dit bedrijf zelf tof genoeg om er eventueel later mee door te gaan'. Succesverhalen zijn er altijd, maar ik denk dat (vaak) pas iets is voor achteraf. Zelf heb ik er in ieder geval geen rekening mee gehouden toen ik ging zoeken naar een afstudeerstage. (:
Heb je een punt, maar dat neemt niet weg dat ik wel een afstudeerstage zoek waar ik iets ga doen wat ik echt leuk vind (mijn vorige stage was een minder succes namelijk). Mag ik vragen waar jij stage gelopen hebt voor je afstudeerstage?
Selina schreef:Liedje_ schreef:
Bij welke bedrijven heb je gesolliciteerd als ik vragen mag?
RTL en tijdschrift Zin. Bedrijf waar ik ben aangenomen hou ik nog even voor mezelfEerst alles rond hebben. Is in ieder geval geen media bedrijf, gewoon grafische onderdelen in een bedrijf.
Liedje_ schreef:Warboel schreef:Heb je studio Verse Melk in Leiden al eens bekeken?
Ziet er heel leuk uit! Maar volgens mij zijn zij alleen opzoek naar MBO grafisch vormgevers.. Ik studeer momenteel HBO, CMD (communication and multimedia design).
Thesserd schreef:Hmm okeNouja, ik hoor inderdaad ook wel mindere verhalen van bepaalde reclamebureau's. Maar er zijn ook leuken hoor
Waar ik werk voelt ook als een 'gewoon' bedrijfKleinschalig, gezellig en vooral afwisselend werk. Ik heb niet het gevoel dat ik naar een beter bedrijf moet gaan om verder te komen...? Tot nu toe werk ik liever aan het beter maken van het bedrijf waar ik nu werk, net zoals mijn collega's. Ik was de eerste vaste werknemer en inmiddels zijn we met z'n 8en. We worden beter, groter en rustig qua werk is het nooit geweest.
Er zal inderdaad misschien een moment komen waar ik denk; ik leer niks meer bij, ik kan hier niet beter worden, maar dat lijkt me bij ieder bedrijf zo. Ook bij niet-reclame bureau's.
Het is echt leuk om de groei van een bedrijf mee te maken en om er in te participeren
Kiki1995 schreef:Oh! Usability heb ik wel gehad, wist alleen niet waar UX voor stond! En alles wat je niet weet kan je leren toch, Imandra?