Zertab, je hebt gewoon les toch? Rijden hoe je normaal ook doet. Hij/zij zit er naast om het je te leren. Maakt dus niet uit als er iets fout gaat. Daar leer je van en daarvoor ben je we

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nadjajump schreef:Ik heb het gehaald![]()
![]()
Ik was zo blij toen hij het zei! Begon bijna te huilen
Had echt de leukste examinator die er was dus dat wad echt heel fijn. Faalangstexamen was ook fijn
Had echt een heel fijn rondje gereden, alleen de snelweg ging iets minder want het was vrij druk en toen stresste ik een beetje. Hoefde ook maar 1 bijzondere verrichting te doen en geen voertuigcontrole in het begin :p
Zertab schreef:Ja ik heb les. Rijden zoals ik normaal ook doe...heb pas 3 lessen gehad...
Corelli schreef:Schreeuwen? Boos worden?Ik ben blij dat ik dat niet meemaak, sorry maar dat is toch belachelijk?!
VeraPopeye schreef:Nadjajump gefeliciteerd!! Heel opgelucht zeker?
Zertab, ligt je intructeur je wel?
Vanochtend les gehad, hoe goed t zaterdag ging zo slecht ging t vanochtend. Maar kan er me gelukkig de laatste tijd wel beter over heen zetten als ik een slechte les heb gehad. Nu ben ik weer een eind naar me paard aan t fietsen, daar raak ik wel enorm gemotiveerd vanals ik me rijbewijs heb komt er de zelfde dag nog een scooter!