Balen van je afwijzing. Gaven ze ook aan waarom?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denise04 schreef:.
Heb alleen wel gevraagd o het wat later kan, zij hadden 14:00 uur aangegeven maar dat vind ik wel zo vreselijk, midden op de dag.... Dan kun je verder helemaal niks meer inplannen....
Amaryllis schreef:Evelijn schreef:Ik vind hem ook wel gaaf.... wel heel anders dan die van mij... die is nogal eenvoudig...
Krijg je nu ook reacties op basis van dergelijk CV? Waar gebruik je deze CV voor... pas je je CV nog aan bij een sollicitatie?
... goed ik kom ook binnenvallen... al aantal keren even meegelezen.... maar ja nog niet de stap om te solliciteren... heb beetje rare "carriere" maar goed heb ruim twee jaar geleden een verkorte PABO afgerond... en afgelopen jaren als invalkracht gewerkt... maar dat breekt me eigenlijk beetje op... kans op iets wat beetje lijkt op vastigheid/zekerheid is (zeker in het Noorden) 0,0% ... wat ik nu echt wil zou ik ook niet echt weten... dus qua motivatie is het ook moeilijk... ben wel beetje aan het zoeken.. of er iets anders is wat me aanspreekt... en wat misschien meer aansluit bij m'n eerdere opleiding (sociologie)
Ik heb ook mijn Pabo-diploma maar ook in mijn regio arnhem/nijmegen is het hopeloos.. Ik snap niet dat er nogsteeds wordt gesproken over een lerarentekort, er wordt op pabo's enkel les gegeven om later werkloos te zijn..(of iig niet voor de klas te staan wanneer je een inkomen nodig hebt wat hoger moet zijn dan 'gelukkig' in kunnen vallen, vindt de hypotheekverstrekker niet zo leuk)