Ik ben geslaagd met 4 zevens en 2 zessen! Blij maar had beter gekunt! Heb op meexamens tussen de 5.9 en de 7.1 gehaald. Die 5.9 voor bio wat ik echt niet had verwacht omdat me oefen examens zo goed gingen ( ronde de 7) Maar ik mag eigenlijk niet klagen want ik ben gwn geslaagd!
ik heb gister ook economie herkanst.. maar de leraren hadden het laatste beetje motivatie wat in me zat al verpest aangezien ik toch al geslaagd ben op 6,9 en gewoon naar havo mag haha. maar volgens mij heb ik hem nog wel verbeterd
Ik vind het toch wel een raar idee dat ik straks niet meer naar mijn school moet.. Ik heb een hele leuke klas, 4 leuke jaren gehad en hele leuke en aardige docenten. Ik ga het ook wel missen denk ik.. Ik heb een leuke tijd gehad op deze school, 4 jaar lang. Ik ben blij dat ik nu verder kan, maar het voelt ook raar om zo'n vertrouwd plekje achter te laten.
Ja dat heb ik ook. Had echt een geweldige klas, en de docenten waren ook allemaal harstikke aardig enzo! Ga het wel missen, maar vind het ook leuk om met m'n opleiding te beginnen!