Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Slim idee! Zulke cd-hoesjes heb ik nog wel liggen, dus dat is makkelijk.
Ik moet een paar dingetjes verbeteren (er zijn wat Dutchisms ingeslopen
) maar verder moet ik vooral zo doorgaan van 'm!
Er zit natuurlijk wel een kleine marge op, maar dan gaat het echt over 50-100 woorden, dus dat wordt nog best een uitdaging.) Zou wel blij zijn als ik het concept heb ingeleverd, want tot dat moment ben je er onbewust toch steeds mee bezig in je hoofd. Dat herkennen jullie vast wel.

Maar als je nu al op 4500 woorden zit, ben je lekker bezig! Wanneer moet het concept af zijn?

Wel grappig dat jullie bachelorscriptie 6000 woorden is. Dat is bij mij één hoofdstuk
Ik ben sinds vorige week al "klaar", wat betekent dat hij inhoudelijk wel af was maar nog een keer volledig moest worden nagekeken. En natuurlijk alle zooi er omheen moet in orde, abstract, inhoudstafel, dankwoord, inleiding en conclusie. Zeker mijn conclusie heb ik te lang uitgesteld, hij zit wel helemaal in mijn hoofd maar ik ben te lui om hem te schrijven. Ik heb nu alles nagekeken, moet gewoon nog even mijn casestudy snel overlopen en dan nog wat aan de opmaak werken. Maar ik ben het echt zoooo kotsbeu
Ik heb het gevoel dat ik iedere bladzijde uit mijn hoofd ken en zit intussen aan 90 pagina's (heb wel flink wat afbeeldingen ook). Denk dat ik vanavond flink doorwerk zodat hij morgen 100% klaar is en ik kan gaan printen en inbinden. Appelflapje schreef:Ja wat superveel zeg! Mijn masterscriptie is maar 9 ECT, dus ca 6 weken. Welke opleiding doe jij ook alweer?Century schreef:Mijn masterscriptie is drie kwart collegejaar (45EC), en ik doe er nu negen maanden over (heb het wat meer uitgespreid ivm bijbaantjes en een extra vak).
Wow, dat zijn ook wel veel studiepunten. Onze bachelorscriptie is maar 7,5.