Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PPPeet schreef:_Rosanna schreef:Mag ik me hier ook melden?
Tuurlijk. Wat voor werk zoek je precies? Ik kom oorsprokelijk uit Barneveld en ken daar veel mensen dus misschien kan ik je helpen?
Anne. schreef:
Mag ik me hier ook melden? Ik werk sinds augustus 2011 als Geschiedenis docent op een Middelbare school. Maarja, onderwijs.. Bezuinigingen.. Hervormingen.. Mijn contract word niet verlegd. Per 31 juli sta ik dus op straat. Nu ben ik hard opzoek naar nieuwe onderwijsvactures om per 1 augustus weer ergens anders aan de bak te kunnen.. Maar dat wil nog niet helemaal lukken.. (ook omdat de meeste vacatures voor het onderwijs pas rond mei komen)
Astaloca schreef:Anne! Welkom!
Welkom natuurlijk anderenRosanna heb je veel aan je opleiding gehad verkoper? met sollicitaties in de winkel bijv?
Elan_GV schreef:Boompje1985 schreef:telefoon/kassa/kantoor kan ik echt niet, stilzitten is niet aan mij besteed....dus weet iemand nog (leuk) werk waar je geen diploma voor nodig hebt???
Nou.. zit op kantoor, maar zit niet bepaald stil hoor..Doe toch echt wel wat en qua fysiek.. Doe thuis genoeg met de paarden.. dat komt wel goed..
Ik heb mijn eerste werkweek gehad.. Kan maar 1 ding zeggen.. JEEJ!Ik hoop dat ze hetzelfde vinden..
SpikkelFire schreef:Boompje1985 schreef:nou ik meld me ook maar ff aan hiero ben afgelopen dinsdag opgestapt na veel heisa ...had me er toch ff genoeg van maar dat ter zijde....waar ik nogal tegen aan loop is het aantal diploma's wat vereist is tegen woordig, en nee ik heb er geen....tot ik mijn lesbevoegdheid eindelijk heb over 2 jaar en kan dan eindelijk doen waar ik goed in ben, tot die tijd zit ik vast aan schoonmaak werk???? want de rest heb je allemaal minstens een MBO diploma hebben (wel de opleiding gedaan (paardenhouderij & horse and leisure niveau 3) maar door persoonlijke omstandigheden niet examen kunnen doen) en de hele tijd achter een telefoon/kassa/kantoor kan ik echt niet, stilzitten is niet aan mij besteed....dus weet iemand nog (leuk) werk waar je geen diploma voor nodig hebt???
De tuinderijen? Dat is absoluut niet stilzitten.
Amaryllis schreef:Boompje met welke lesbevoegheid ben je bezig dan??
patpen schreef:Anne. schreef:
Mag ik me hier ook melden? Ik werk sinds augustus 2011 als Geschiedenis docent op een Middelbare school. Maarja, onderwijs.. Bezuinigingen.. Hervormingen.. Mijn contract word niet verlegd. Per 31 juli sta ik dus op straat. Nu ben ik hard opzoek naar nieuwe onderwijsvactures om per 1 augustus weer ergens anders aan de bak te kunnen.. Maar dat wil nog niet helemaal lukken.. (ook omdat de meeste vacatures voor het onderwijs pas rond mei komen)
Welkom! Ook de andere nieuwe natuurlijk!
Vorige week had ik 10 vacatures doorgekregen voor docenten. Welke regio zoek je? En wil je bij Geschiedenis blijven?
Boompje1985 schreef:Amaryllis schreef:Boompje met welke lesbevoegheid ben je bezig dan??
ja duurt nog wel ff heb nu niet de middelen om te beginnen aan de cursus maar gewoon de eerste fase, zodat ik in ieder geval les kan geven en daarna gaan we verder maar eerst m'n draai weer vinden ben er een tijdje uit geweest 2 jaar ong...zit nu nog met schulden die ik eerst moet af betalen, en ja kan al wel les geven en heel goed zelfs (zeker 5 jaar ervaring tot beginnend L1, en ben ook goed met bange mensen en kids met adhd, lichtelijk autisme enz...) maar aangezien ik nog geen papier heb denk ik niet dat het nut heeft om nu advertentie te plaatsen voor het lesgeven.