xManon_ schreef:Ja ik heb dat ook.
Ik krijg dan dus alleen die zorgtoeslag en niet geld a.d.h.v. mijn uitgavepatroon, maar dan nog.
Mijn ouders betalen bijvoorbeeld ook mijn kleding, maar no way dat ik die jas van 90 euro pak als ik die van 50 ook leuk vindt. Je moet je ouders nooit uitbuiten.
Klopt, vind ik ook! mijn ouders willen bij mij vaak veel betalen voor me, toen we vorige week gingen shoppen zag k ook een broek, die wilde ik, maar ik wilde gaan betalen, maar mijn moeder wilde persé die broek betalen xD zelfde met een blousje bij een andere winkel
wilde bijna mn pinpas in de pinautomaat stoppen en toen kwam mn vader aangelopen en zei dat ik die blouse van hun kreeg en dat hij t ging pinnen
Mjaah ik vind ook dat je niet van je ouders moet eisen om alles te betalen, die hebben ook veel andere kosten nog.
Mjaah als ze het zelf willen/kunnen betalen ist mooi meegenomen natuurlijk!
Paardrijlessen betaal ik nu ook zelf, tot vorig jaar betaalden mn ouders dat.
Maar tis niet zo dat mijn ouders hebben gezegd dat ik het zelf moest betalen, maar ik vond dat als ik het gewoon kon betalen en rond kan komen, dan ga ik mijn ouders er niet mee opzadelen om weer 150,- per 10 weken erbij te doen voor paardrijlessen van mij.
Maar omdat ik vooral op zondag werk en soms ook zaterdag, verdien ik dus dubbel
Echt lekker.
Laatst bijgewerkt door 1234 op 24-10-11 22:58, in het totaal 1 keer bewerkt