Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nuage schreef:Ja dat vind ik ook, ik werk ook met fixed prices en soms ben ik dan 6 uur bezig met iets wat gefactureerd is voor 1 uurtje. Tja, moet ik maar betere offertes maken
Hilda79 schreef:Ik heb wel blokken van 2 uur maar merk dat men dan wel gaat "vragen" hoe het zit als ze een oneven aantal uren (denken) afnemen. Ik denk er daarom over om per vandaag (1 juni is een mooie datum voor tariefwijzigingen toch) toch weer over te gaan naar complete pakketprijzen met dingen en dan van de afgelopen reportage het gemiddeld aantal uren te nemen en daarop de prijs te basseren.
Wat vinden jullie?
DendroFleur schreef:Kreeg de afrekening van het administratiekantoor. Toch wel schrikken, 350 euro voor 3 maanden. Alles was netjes aangeleverd (ook volgens degene die ons in behandeling had). Ong 30 bonnen, alles genummerd en genoteerd op het rekeningafschrift. Verder nog geen rekeningen. Leek me dus een eenvoudige zaak. Maar ze waren 5,5 uur bezig geweest om alles in hun systeem in te voeren. Hadden er maar 3,5 gerekend dus we mochten niet klagen. Viel me we tegen want ze had gezegd dat ze bij eenvoudige zaken een goedkoper iemand erop zou zetten. Zat zelf aan iets van 100 euro te denken.
Tja, we hebben voor een jaar getekend dus zit er wel een beetje aan vast. Tikt lekker aan.
Hilda79 schreef:Knoffer, spammen is door bokt niet toegestaan.
joyce2 schreef:@Hilda: Ik vindt totaalprijzen altijd prettig, dan weet ik als klant gelijk waar ik aan toe ben. Als mensen met uurtarieven werken, ben ik nog wel eens bang dat ze je een oor aan proberen te naaien, omdat jij als klant vaak geen duidelijk inzicht hebt in de uren die er echt aan besteed worden. Heeft natuurlijk ook met vertrouwen te maken!
Update over de webshop: Straks gaat de definitieve mail naar die jongen eruit om de boel stop te zetten, hij heeft sinds gister niet meer gereageerd op mijn mail en aangezien ik daar niet van opkijk, maar ook geen zin heb om constant op hem te moeten wachten, heb ik op mijn werk al een mooi briefje in elkaar gezet. Nu even overtikken en dan is het definitief over! *opluchting*