Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Farfalla_ schreef:Nou, met spoed mensen zoeken wil zeker niets zeggen, ik had alles wat ze in de advertentie vroegen. Ben dus ook op gesprek geweest, vervolgens zouden ze het nog laten weten, nooit meer iets gehoord. Als ik bel is diegene er ''toevallig'' niet, op emails word gewoon niet gereageerd. Was in februari, nu is het april, en de vacature is er nog steeds... Met spoed.
Vorige week alweer een afwijzing binnen (iemand met meer ervaring, phoeh kunnen ze niets originelers verzinnen), vanochtend weer sollicitatiegesprek gehad, kijrg tussen 17.00u-18.00u te horen of ik het ben geworden. Hoop het zo, zit nu al vanaf december thuis en heb het wel gezien om de hele dag thuis te zitten
....
Marilla schreef:Farfalla_ schreef:Nou, met spoed mensen zoeken wil zeker niets zeggen, ik had alles wat ze in de advertentie vroegen. Ben dus ook op gesprek geweest, vervolgens zouden ze het nog laten weten, nooit meer iets gehoord. Als ik bel is diegene er ''toevallig'' niet, op emails word gewoon niet gereageerd. Was in februari, nu is het april, en de vacature is er nog steeds... Met spoed.
Vorige week alweer een afwijzing binnen (iemand met meer ervaring, phoeh kunnen ze niets originelers verzinnen), vanochtend weer sollicitatiegesprek gehad, kijrg tussen 17.00u-18.00u te horen of ik het ben geworden. Hoop het zo, zit nu al vanaf december thuis en heb het wel gezien om de hele dag thuis te zitten
....
En, ben je het geworden?
dide schreef:Mijn moeder is een aantal jaren ALFA geweest.Toen ging ik altijd mee lijkt me inderdaad wel ok werk. Ik zie alleen als een berg op tegen de wc's.
Elicious schreef:dide schreef:Mijn moeder is een aantal jaren ALFA geweest.Toen ging ik altijd mee lijkt me inderdaad wel ok werk. Ik zie alleen als een berg op tegen de wc's.
Waarom?
Ik was ook nooit zo van de toiletten hoor ... (ik heb rond mn 13/14e campings gepoetst, mygoodness die wc's .. trauma van!)
Dit zijn gewoon toiletten van mensen thuis, ze zijn MEESTAL echt niet super smerig hoor. Verstand op nul en even schoonmaken!
Ik krijg vandaag, uiterlijk maandag, te horen of ik het geworden ben bij mn sollicitatie van woensdag.
Ik vond zowel de mensen, het bedrijf, als de sollicitatie verschrikkelijk .. hopen dat ik het niet ben geworden!
RandyOrton25 schreef:ik heb ook nog steeds niet de 1ne naar de andere afwijzing komt binnen te weinig ervaring te oud
liever iemand zonder kind etc.
pffffffff daar word je toch helemaal simpel van
dide schreef:Ik ben (zelfs) bij de action afgewezen... Ik paste niet volledig in het profiel, ik vraag me af wat ze dan nog meer willen? Iemand met een lager IQ?
muppetmayo schreef:Wist helemaal niet dat je dan geen antwoord hoeft te geven.. Niet dat het mij iets uitmaakt, mijn antwoord is toch wel positief voor hun
Had een onwijs leuke vacature gezien, functie spreekt me echt onwijs aan. Maar er staan in de vacature zelf echt minstens 10 spelfouten. Zelfs de functie staat verkeerd gespeld. Dat houdt me dan weer tegen om te solliciteren. Spelfouten ok, maar zoveel...