Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Verder heb ik de kamer van een overleden bewoner voor een deel leeggehaald en opgeruimd. Maar verder was het wel een standaard dagje.
om 7.15 er weer te zijn. Kan er wel blijven slapen lol
cass1991 schreef:Wij hadden gisternacht ook een overleden bewoner, hebben wij ook de kamer van leeggehaald, familie wou de kleding enzo niet hebben(vrouw heeft geen man en kinderen gehad). ik heb ook vaak late dienst tot 10 uur en dan sochtends om 7 uur er weer zijn..pittig vooral omdat ik nog een half uur moet fietsen

KirstenChes schreef:Ik meld me ookIk ga dit jaar beginnen aan een volwassenen opleiding BOL Verzorgende IG
Mijn vorige opleiding was Onderwijsassistent en na dit te behaald hebben in januari (verkort gedaan) wou ik toch na goed nadenken in plaats van een HBO opleiding een andere opleiding gaan doen. Hierbij kwam ik uit op Verzorgende IG het lijkt me leuk en er is ook nog eens veel werk in te vinden. Het is een 2 jarige opleiding en als ik na de opleiding werk heb probeer ik via mijn werk BBL verpleegkundige te gaan doen, maar dat zien we dan nog wel weerHeb me vandaag ingeschreven dus kan niet wachten tot ik er bericht van krijg.
Ik had eigelijk nog wel een vraag.
Wat zijn jullie als BOL'ers stagetijden? Werken jullie ook in het weekend, 's avonds, feestdagen of vakanties? Hier was ik wel erg benieuwd na ook omdat ik in het weekend een bijbaantje heb. Of kun je dit dan wel in overleg regelen?

pipo schreef:Ik zou per sept beginnen (eigenlijk in februarie maar ik moest een hartoperatie in maart) Maar nu is het of je heb een baan/stageplek of het is een volledige schoolweek. Nu moet ik kijken of ik dat financieel ga redden. Ik moet alles zelf betalen en dagelijks 60 km rijden is geen feest voor je portomonaie. Plus de opleiding is 2X zo duur
xxnienke94 schreef:pipo schreef:Ik zou per sept beginnen (eigenlijk in februarie maar ik moest een hartoperatie in maart) Maar nu is het of je heb een baan/stageplek of het is een volledige schoolweek. Nu moet ik kijken of ik dat financieel ga redden. Ik moet alles zelf betalen en dagelijks 60 km rijden is geen feest voor je portomonaie. Plus de opleiding is 2X zo duur
BBl heeft maar 1 dag school. Maar als je bol doet loop je je eerste jaar 16 uur per week stage, tweede jaar 20 en laatste jaar 24 uur per week. Je schooldagen nemen dan dus ook af. Maar stagevergoeding is zeker geen vetpot.
Al doe je nou BBL krijg je je hele opleiding ook vergoed.
Ik ben 43 jaar ik krijg niets gratis
xxnienke94 schreef:Nee helaas gaat veranderen. eisen van de regering.Ik ben 43 jaar ik krijg niets gratis
Maar je werkgever betaalt dan toch je opleiding?
)