@Kim, nee eigenlijk niet. We hebben aan het begin ook geoefend met helling en daarna met mensen er naast de je hielpen draaien en toen pas los. Daardoor weet je wel dat het echt kan zeg maar. Ik vond het juist leuk om zo hard mogelijk aan te lopen en zo hoog mogelijk te springen, dan draai ik ook makkelijker zeg maar.
@Femke Leuk! Creatief afstappen hoort bij voltige en niet bij springles hè
bestekhaha
Geplaatst: 11-11-15 21:37
Wij hebben nu bokspringen! Aanloop, trampoline, bok. Eerst vond ik het wat eng, maar nu vind ik het eigenlijk wel leuk! We springen nu over drie bokken met drie trampolines.
O god, wij gaan ook weer binnen gymen... acrobatiek en dat soort dingen is niet mijn sterkste punt. Rekstok kan ik nog vanwege basisschoolskills, we hadden 2 van die dingen op het schoolplein
Haha same Femke, dat hadden wij op de basisschool ook. Borstwaartsom wou helaas niet meer lukken afgelopen jaar, toen ik er uiteindelijk op zat en er vervolgens met dodensprong vanaf sprong toen schrok mn gymleraar wel ff haha.
Haha fantastisch, Lobke! Bij mij blijft het bij buikdraai, borstwaartsom, 1 been erover en dan zo rondjes draaien, apendraai, engelse draai (dacht ik, met zn tweeën) en nog wat gekke improvisaties. Stiekem vind ik het nog steeds heel leuk
bestekhaha
Geplaatst: 12-11-15 13:42
jaa wij moesten de borstwaartsom ook doen! Toen ik nog op gym zat vroeger kon ik het met 2 benen afzetten. Toen we het laatst in de gymles moesten kon ik het niet, ook niet met 1 been afzetten....
Ik heb echt geen idee wat dat dus allemaal is haha.
Ik heb net een verplichte studievoorlichting gehad. Ik was naar psychologie geweest, het lijkt me best leuk. Vooral om dingen met kinderen te gaan doen.
Jaloers!! Ik sta op het schoolpleim te wachten op een vriendin. Ik heb een tipsalto-achtig-iets gemaakt met gym Hebben er nog mensen leuke plannen voor 't weekend? Ik wilde hardlopen zaterdag. Ben benieuwd of ik nog zin heb/het niet donker of koud is...
Ik heb goed nieuws over Una (verzorgijsje). Ze had een paar maanden geleden heel veel moeite haar gangen gescheiden te houden, en vandaag is een mijlpaal want ze heeft 3(!) rondjes aan de longeerlijn zuiver gedraafd. Ben zo trots! Nog geen mooie buiging etc, maar ze deed het wel! De eerste keren wilde ze enkel telgangen. Ben dus echt heel blij
Top Lian en Erin!! Hoe was je les, Kim? Watske loopt weer goed! Rijden was lekker wat rondjes stappen en draven door de plassen. Een soort aquatraining
Top Erin en Femke! Mijn les was leuk, we waren toch met zijn vijven. Maar hebben alsnog gesprongen. Wel over een laag sprongetje heen, maar dat kwam omdat er net iemand gevallen was.
Ik heb volgende week toetsweek en dan ook 2 SE's. Maar ze hebben ons natuurlijk weer niet verteld of er dan nog iets anders aan is qua de tijd en zo. Echt typisch mijn school weer.
Ik weet het dus niet helemaal zeker. Want het is wel in de aula (bij ons stilteruimte) in plaats van in een lokaal. Ook zitten we wss met alle klassen samen, ook al weet ik dat ook weer niet zeker, want ik denk niet dat dat past.
Dat lijkt mij wel, ook al heb ik er zelf niet heel veel last van.
NailB
Geplaatst: 22-11-15 17:15
SE is schoolexamens? Nu al? Ik ben inderdaad waanzinnig trots Joelle! Hoe was het bij Romy?
Erin: wat leuk dat je ook IJslanders rijdt! Ik ben met Una nog niet klaar voor de galop, die is op het moment alleen maar mogelijk op een lang, recht bospad. Wat een leukerd is Voli! Weet je wat zijn naam betekend?
Kim: Alles goed met de persoon die gevallen was? Springlessen zijn ook wel de ultieme momenten om te vallen
Femke: Oh wat fijn dat je paard weer rad loopt! Zijn toch weer een hoop zorgen minder he!
Haha bij iedereen gaat het goed dus? Dat is fijn om te horen!
Lian, Wij hebben SE's die dan voor een klein deel meetellen met je uiteindelijke schoolexamen. Opzich vind ik het wel fijn, omdat je in de vierde nog flink kan scoren. Het telt dacht ik iets van 5 tot 10% mee of zelfs minder.
Lian, ja aan de ene kant niet fijn dat we ze al hebben, aan de andere kant wel fijn, omdat je dan in de jaren erna minder hoeft te doen. Met haar gaat het volgens mij wel goed, ze stond meteen op en stapte weer op. Vond haar trouwens niet heel aardig, ik was afgestapt en had haar paard gepakt en er kon niet eens een bedankje vanaf. Femke, nu al sneeuw? Waar woon je?
Ik weet nu dat ik 10 minuten van tevoren er moet zijn voor mijn toets. En dat we met alle klassen min een in de aula zitten. Ik ben best zenuwachtig voor morgen, want dan heb ik AK SE en daar ben ik niet zo goed in. Gelukkig kan ik het na dit jaar laten vallen.