SuzanH schreef:Sorry dat ik zo binnen kom vallen, maar weet iemand die Biologie heeft hoe het zit met specifieke afweer, T/B lymfocyten en de T helper ect?
Bio is mijn vak
Stuur maar een PB!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
XiiaaooNaa schreef:SuzanH schreef:Sorry dat ik zo binnen kom vallen, maar weet iemand die Biologie heeft hoe het zit met specifieke afweer, T/B lymfocyten en de T helper ect?
Bio is mijn vak![]()
Stuur maar een PB!
Hebben jullie ook zulke plannen?

. Dus niet verbeterd. En mijn herkansing van wiskunde van een 4,7 naar een 8,3
. Heb ook nog een 7,7 op wiskunde terug gekregen en sta nu een 6,9 gemiddeld!
.
.

Lynnepinny schreef:Meer mensen last van uitstelgedrag?
Ik heb tot nu toe om eerlijk te zijn nog niet veel gedaan..
Heb al veel ingevoerd/samengevat, nu weer verder... Ik vind Duits, Nederlands en Engels geen leervakken maar echt oefenen, gelukkig
De andere 3 vakken zijn wel echt leer/begrijp vakken. Succes met leren allemaal
dreamheart schreef:Iemand (met biologie) die een handig ezelsbruggetje weet om domein -> rijk -> stam -> klasse -> orde -> familie -> geslacht -> soort te onthouden? Of staat dit in binas?
Fotos van wat ik zelf bedacht had doen t helaas niet omdat bokt zegt dat t uploadform niet geladen is? 
Ilse_loveU_x schreef:Voor de mensen met gs, hoe leren jullie die kenmerkende aspecten, ik krijg ze maar niet in me hoofd. En de motivatie begint ook langzaam te verdwijnen
jippie5 schreef:Ilse_loveU_x schreef:Voor de mensen met gs, hoe leren jullie die kenmerkende aspecten, ik krijg ze maar niet in me hoofd. En de motivatie begint ook langzaam te verdwijnen
Sowieso zou ik beginnen met het opschrijven van alle kenmerkende aspecten in de verkorte vorm. (Voor als je dat nog niet had gedaan)
Dan zou ik gewoon beginnen met tijdvak 1 en die dan doorlezen en daarna ik je hoofd opnoemen, dan pak je daarna tijdvak twee erbij en ga je zo verder. Wat ook helpt bij mij is om het vaak te blijven opschrijven. Het is wel echt de moeite waard om te weten want daardoor heb je de volgorde vraag vrijwel altijd goed en je hebt ze natuurlijk ook vaak nodig om de vraag te kunnen beantwoorden.
Voor de mensen met wiskunde A of B: hoe stel ik nou het goede window in? Heeft iemand daar een handig stappenplan voor ofzo? Ik zit daarmee altijd maar in de knoei..
Welk window moet ik hier bijvoorbeeld kiezen?
[ [url=m/gV1vo4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gaat dan om de vakken GS, Eco en wis.