Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Marrie_L schreef:Ik heb ook nog anderhalve week ongeveer dan nog les (toetsen inzien) en ergens nog een herkansing en daarna pas examentraining.
En nu komt het grote probleem: jurkjes vinden voor het eindejaarsgala. Er is gewoon niks in de winkels te vinden! Weten jullie toevallig nog online shops waar ze leuke cocktailjurkjes voor een leuke prijs verkopen?
Maar ik zoek wel een leuk jurkje voor op de diploma-uitreiking, dat blijkt ook al een lastige opgave. Imke1998 schreef:Zelfde probleem hier . Ons gala gaat pas sinds twee weken echt door en ii heb gewoon geen tijd gehad om een jurk te zoeken. Wil niks te duurs en ook niks wat ik nooit meer aan kan, maar ben wel op zoek naar een lange jurk.
EskeGirl schreef:Wij hadden een gala met kerst. Twijfel of ik voor m'n diplomauitreiking dezelfde jurk aan ga doen, of een andere shoppen. Ik hou niet van jurken én shoppen
wel naar boven afgerond, maar dat zeggen we er lekker niet te hard bij
Verder telt economie dus ook 27,5% mee, dus daar ben ik een klein beetje bang voor en telt wiskunde 19% mee. Logisch nummer
EskeGirl schreef:Gefeliciteerd!
Ik snap dat % meetellen nooit, bij ons telt een cijfer gewoon een aantal keer (dit jaar 9×, vorig jaar 6x).
)

xCarpediem schreef:Hier varieerde de percentages ook, maar de meeste toetsen telden wel zwaarder mee ten opzichte van eerdere SE's.
Mijn biologie, engels en scheikunde cijfer staan vast:
Biologie: 6.6
Engels: 6.5
Scheikunde: 6.3
Misschien ga ik scheikunde nog een toets herkansen om die ook een 6.5 te krijgen, maar dat is nog even afwachten wat de rest wordt. Op zich sta ik voor Duits & Filo een 8, dus één 6 is geen ramp.

), maar ik heb nog een 25% toets en te weinig tijd, dus ik verwacht dat dat nog omlaag gaat. Wel heeft sk docent ons gerust gesteld en verteld dat het ce scheikunde over het algemeen beter werd gemaakt dan zijn se proefwerken.
Scheikunde is m'n slechtste vak..