Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Meliaforever schreef:Welke opleiding doe je nu dan? Kan je gelijk overstappen of kan je pas in januari dan instromen?
Hier gaat het ook goed! Ik haal goede cijfers en vind het allemaal niet moeilijk. Ik mis alleen de uitdaging.... Ik ben er helemaal klaar voor om echt grote leuke projecten te maken, maar dit is een beetje te makkelijk allemaal waardoor ik niet echt motivatie heb
Hopelijk mag ik de opleiding versneld doen zodat ik nog sneller naar het HBO kan

noorhermans1 schreef:Ik zit te denken om te wisselen van opleiding.
Ik verveel me echt dood. Engels, Duits, Nederlands en rekenen heb ik allemaal al gehad. Vakleer is al vanaf het begin hetzelfde. Er zit gewoon 0.0 uitdaging in. Ik heb geen toetsen, geen huiswerk. Als ik een toets heb, is het over dingen die ik al op de middelbare heb gehad. Ik hoef het maar 1 keer te lezen en ik haal een 8. Dat werkt heel demotiverend voor mij. Het enige wat ik leuk vind is project.. Maar dat is dus een simulatie van wat je later gaat doen.
Ik wacht de 2 maanden stage af, als dat ook tegenvalt dan ga ik kijken voor wat anders.
Heel jammer want ik ben mbo gaan doen om iets nieuws te leren, meer uitdaging. ik was toch liever naar de havo gegaan.
. Ik kijk daar echt enorm naar uit want ik heb een onwijs leuke stagebegeleider die ook wel door heeft dat ik veel meer in mijn mars heb dan ik voor school hoef te doen!