Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
Ook echt bij de paarden genoten want de training ging super. 
en succes met je andere opdrachten.
succes met leren!
Moet nu echt nog heeel veel doen haha. Maar had vanochtend ook nog eens een fotoreportage dus druk druk druk.
Heb niks hoeven doen, gelukkig want ik had weer tienmiljoen verjaardagen. Morgen weer vroeg aan de bak met het nieuwe onderwerp, waar ik maar 2 dagen les over heb en dan vrijdag tentamen. Toppie 

Vandaar dat ik dus ook vrij ver ben.
Jij ook beterschap!
. Wil stiekem wel een 8 ofzo halen dus moet nog ergens gaan bikkelen deze week
We hebben dus maar 1 dag les gehad voor het hele tentamen. Morgen dus vrij, maar ik ga 's middags werken en dan 's avonds uiteten. Woensdag weer practicum, donderdag halve dag werken en dan vrijdag dus tentamen.
Ik ga zo eerst eens hardlopen, daarna waarschijnlijk douchen en eten, en vervolgens voor mijn M&O SO leren. Ik zie d'r best wel tegenop omdat het gewoon best wel veel is en ik bang ben dat het ook moeilijk is.
(Al had ik er ook geen goed gevoel over/niet zo super voor geleerd)
Ben alleen maar blij dat ik een extra vrije dag heb. Ik ga nu dan ook vast beginnen met leren, want ik wil dit tentamen absoluut in 1 keer halen. Het vorige tentamen is namelijk nog twijfel geval en ik wil het liefst nog min mogelijk her's hebben.
Ik ben niet tevreden met mijn 55-250mm lens dus ik wil overstappen op een 70-200mm waarschijnlijk. Maar die is wel gelijk in de prijsklasse 500 - 2000 euro haha.
(Ik weet nog steeds jou echte naam niet.)
Maar misschien moet ik maar eens op je profiel gaan spieken.
Ik ben inderdaad Desirée! 

Dat terwijl dit mn eerste week zou zijn waarin ik geen een keer eerste uur op school hoef te zijn...
Ah, dan weet ik dat ook weer.
Ik hoop het ook voor jou en mezelf.
Ik kan het nergens vinden, geen mail, nergens document te vinden etc.
Zowel de hogeschool als de uni gebruikt het, dus dacht dat dat wel iets landelijks was