Studiemotivatie topic!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eunomia

Re: Studiemotivatie topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 15:27

Succes nog met het leren van je toets! En veel plezier bij de paarden straks.

Voor vandaag wil ik nog mijn maatschappijleer opdracht afmaken en eventueel nog wat aan mijn conclusie voor m'n PWS doen. Voor de rest ben ik klaar voor vandaag.

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 18:16

Middag!!
Dagje paarden gehad, en nog even stress gehad om auto die het ineen niet meer deed... kapotte accu, hij staat inmiddels thuis maar weet nog niet hoe verder...

Vanavond eigenlijk een feestje, maar geen auto, en vriend nog niet gesproken of we nou wel gaan (hoop stiekem van niet eigenlijk.. := )

Nu alleen even leren voor toets van dinsdag, en dan zie ik morgen weer verder...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 19:17

Ik voelde me gelukkig al snel weer heel goed, dus dat was echt super. :D Ook echt bij de paarden genoten want de training ging super. :)

Voor vanavond geen zin meer in leren, dus doe ik morgen wel alles. :')

x_anne23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 11:39

xCarpediem, goed bezig aan je PWS, wij moeten echt nog heeel veel doen :o en succes met je andere opdrachten.
spottedponie, vervelend dat je auto het niet meer doet :( succes met leren!
Deetjeeuh, fijn dat je je weer beter voelt! af en toe vrij nemen is ook niet erg :)

Ik heb eigenlijk het hele weekend in bed gelegen, ik voelde me echt niet lekker. Nu moet ik alleen wel heel veel op een dag gaan doen. Nu snel een to-do lijstje maken en beginnen :=

Succes allemaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 12:57

Anne, ik heb precies hetzelfde :') Moet nu echt nog heeel veel doen haha. Maar had vanochtend ook nog eens een fotoreportage dus druk druk druk. :P

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 18:01

Zo ik heb echt een lekker studievrij weekend gehad! :D Heb niks hoeven doen, gelukkig want ik had weer tienmiljoen verjaardagen. Morgen weer vroeg aan de bak met het nieuwe onderwerp, waar ik maar 2 dagen les over heb en dan vrijdag tentamen. Toppie :')

Gisterenavond even mijn nieuwe camera getest :))
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... 8911_o.jpg

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:52

Anne, mijn PWS moet donderdag af zijn. :P Vandaar dat ik dus ook vrij ver ben.
Voel je je wel weer wat beter inmiddels?

Succes Deetjeeuh met alles wat je moet doen.

Lekker Britt. :D

Ik heb net weer even het een en ander aan mijn PWS aangepast/verbeterd. Hopen dat mijn PWS-partner haar taken ook nog even goed uit gaat voeren.

Ik had ook gepland wat aan natuurkunde en scheikunde te doen, maar ik voel me niet echt fit..

x_anne23

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 12:33

Ghostattack, gave foto geworden! Als ik het met mijn telefoon probeer is het altijd een mooi wit stipje :+
xCarpediem, ja dat verklaart een hoop, haha. Gelukkig voel ik me beter ja :) Jij ook beterschap!

Vandaag weer een druk dagje, eerst het laatste stukje van mijn economie tentamen voorbereiden, dan het wiskundetentamen voor donderdag, en de rest wat nog aan normaal huiswerk gedaan moet worden :')

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 12:43

GA mooie foto!
Hier ook druk, maar niet zozeer met studie... Nu aan het werk, straks nog boodschappen doen, naar mn ponys en vanaf 8 uur visite...
Voor ik naar bed ga nog wel even aantekeningen voor toets doorkijken...

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 15:27

Gefeliciteerd SP!

Ik heb vrijdag m'n eerste tentamen en nog een deadline voor woensdag, doe alleen nog vrij weinig _O-. Wil stiekem wel een 8 ofzo halen dus moet nog ergens gaan bikkelen deze week :))

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 15:29

Wij zijn vandaag aan een nieuw onderwerp begonnen, waar we vrijdag tentamen van hebben.. En laat het nou net zijn dat de colleges morgen niet door gaan _O- We hebben dus maar 1 dag les gehad voor het hele tentamen. Morgen dus vrij, maar ik ga 's middags werken en dan 's avonds uiteten. Woensdag weer practicum, donderdag halve dag werken en dan vrijdag dus tentamen.

Ik heb er nu al geen zin meer in, het is ook zo'n poedersuiker onderwerp :=

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 16:01

Jeetje GA dat is ook niks, maar valt onder eigen verantwoordelijkheid natuurlijk, dus ook al geen les, moet je zelf maar zien...

Steef: dank je wel! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 16:18

Pffff Britt, dat is echt klote zeg!

Ik heb helaas niet echt de tijd om van iedereen bij te lezen... := Ik ga zo eerst eens hardlopen, daarna waarschijnlijk douchen en eten, en vervolgens voor mijn M&O SO leren. Ik zie d'r best wel tegenop omdat het gewoon best wel veel is en ik bang ben dat het ook moeilijk is.

Alhoewel ik van iemand anders wel heb gehoord dat he t vooral meerkeuze is en niet zo heel moeilijk... Maar heb voor latijn al een 5,5 en voor Duits een 5,3 gehaald dus das helaas niet zo goed. :( (Al had ik er ook geen goed gevoel over/niet zo super voor geleerd)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 16:21

Ach, I will survive :+ Ben alleen maar blij dat ik een extra vrije dag heb. Ik ga nu dan ook vast beginnen met leren, want ik wil dit tentamen absoluut in 1 keer halen. Het vorige tentamen is namelijk nog twijfel geval en ik wil het liefst nog min mogelijk her's hebben.

Daarnaast, hoe meer vrij ik heb, hoe meer ik kan werken, hoe meer geld ik kan sparen :)) Ik ben niet tevreden met mijn 55-250mm lens dus ik wil overstappen op een 70-200mm waarschijnlijk. Maar die is wel gelijk in de prijsklasse 500 - 2000 euro haha.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 17:25

Bedankt, Anne.

Gefeliciteerd spottedponie!

Dan mag je nog wel even gaan leren Steef, succes!

Succes Deetjeeuh! Het komt vast goed. :) (Ik weet nog steeds jou echte naam niet.)

Dat is een goed doel toch! Als je alles in één keer haalt kun je meer werken, dus meer geld verdienen en dan heb je je lens eerder. Als een gek aan de studie zou ik zeggen!

Voor vandaag staat er niet extreem veel op mijn lijst:
- PWS 'resultaten' definitief afmaken
- Natuurkunde opdrachten maken

Als ik tijd 'over' heb, begin ik vast aan scheikunde.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 17:29

Deetjeeuh is Desirée toch? :D

Inmiddels het eerste college samengevat, eerst even wat eten maken en dan het tweede college doen. Misschien dat het derde college ook nog lukt vandaag en anders komt dat morgenochtend. Vanavond ga ik namelijk weer HNTM kijken :+

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 17:31

Aah, Desirée, ik geloof je meteen. Gezien de Boktnaam zou het kunnen kloppen, haha.

Goed bezig, Britt. Ik moet ook maar eens gaan beginnen aan m'n PWS. Ik zit nu alweer een kwartier te bokken. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 17:49

Carpediem, ik weet de jouwe ook niet... :') Maar misschien moet ik maar eens op je profiel gaan spieken. :P Ik ben inderdaad Desirée! :)

Hardlopen is op zich best goed gegaan! Daarna gedoucht, nu nog 1 paragraaf M&O samenvatten en dan eten. Ik ga het eens anders doen: eerst overhoren en dan pas leren. Ik heb namelijk in de lessen vrij goed op gelet, alles gemaakt én ik heb al een samenvatting gemaakt. Als ik al vrij veel ken weet ik dat ik iets minder hoef te stressen, als ik veel te weinig ken weet ik dat ik hard aan de bak moet. :')

Planning ziet er lekker relaxt uit voor jou!
Britt, komt goed, lekker bezig! Ik wil ook HNTM kijken dus ik hoop dat ik het red. _O-
En anders meteen daarna naar bed en morgenochtend wat eerder opstaan om te leren. Heb eigenlijk eerste twee uur vrij maar moet alsnog eerste uur op school zijn om uitleg te krijgen over onze reizen. :') Dat terwijl dit mn eerste week zou zijn waarin ik geen een keer eerste uur op school hoef te zijn...

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 17:58

Mijn naam staat niet op mijn profiel, maar ik heet Anna. :) Ah, dan weet ik dat ook weer.

Ik wil ook graag HNTM gaan kijken, dus hopelijk ben ik voor die tijd klaar. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:00

Ga proberen het te onthouden :D Ik hoop het ook voor jou en mezelf. :P

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:02

Ik kom zojuist tot de conclusie dat ik voor 1 oktober een bewijs van inschrijving moet aanleveren voor mijn kamer, anders krijg je een boete van 100 euro. Allemaal prima, ware het niet dat ik gewoon geen bewijs van inschrijving heb gekregen van de UvA van dit schooljaar? :? Ik kan het nergens vinden, geen mail, nergens document te vinden etc.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:25

Ghostattack: Staat die bij jullie niet ook in osiris? Bij ons wel, gewoon bij je gegevens!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:27

Osiris? Dat gebruiken wij niet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:44

Wat is Osiris?

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 18:55

O wij gebruiken Osiris voor de cijfers :') Zowel de hogeschool als de uni gebruikt het, dus dacht dat dat wel iets landelijks was _O-