Vandaag even met mijn SLBer gesproken en die heeft het bij de decaan neergelegd. Mocht ik mijn tentamens niet halen krijg ik een extra kans. Toch fijn dat mijn school me zo helpt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

kevinsky schreef:Ik zit al de hele week thuis..
Ik was gewoon zo verschrikkelijk moe dat ik er gewoon brainfog van kreeg waardoor ik angstig werd. Daarnaast heb ik alweer 7 dagen koorts
Nu na een week thuis nog wel moe, maar mijn hoofd is een stuk rustiger. Alleen ik ben bang dat ik school zo niet ga redden..
Aan De ene kant denk ik, ik stop er mee want dit word niks. Loop al meteen met alles en nog wat achter en kan het gewoon niet bijhouden.
En dan zit er weer een gedachte die zeg, stel je niet aan. En doe het gewoon.
Zo lastig..
soloro schreef:Ik meng mij er ook even in. Ik ben nu 2e jaars en ben met 49 studiepunten over gegaan ipv 52. Ik raad iedereen aan om mocht je om één of andere reden lang ziek zijn of iets omdat onmiddellijk bij de decaan te melden. Ik heb dit gedaan en mocht vorig jaar toch over, ondanks dat ik de 52 punten niet gehaald heb
Kiimm_ schreef:Van de week te horen gekregen dat het qua gezondheid niet goed gaat met mijn broer en gisteren te horen gekregen dat mijn moeder een zeldzaam soort kanker heeft. Er komt dus een hele drukke periode aan.
Vandaag even met mijn SLBer gesproken en die heeft het bij de decaan neergelegd. Mocht ik mijn tentamens niet halen krijg ik een extra kans. Toch fijn dat mijn school me zo helpt

ik klap met dat soort dingen altijd dicht dus weet hoe naar t is..