Ik werd van de week gebeld om op gesprek te komen. Ik helemaal blij! Zegt hij, oh ja ik heb nog een practische vraag. Ga je akkoord met een salaris van ....?

Lag bijna 1100 euro lager dan dat ik nu verdien...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dimple schreef:Mij boden ze ook bijna 1000 minder en hoe graag ik ook aan het werk wil.........ik heb ook bedankt.
Haal kosten kinderopvang en benzine er af (en in mijn geval was het behoorlijke reistijd) dan hield ik niks over.
Doubtless schreef:Net gereageerd op een vacature voor management assistente! 4 maanden fulltime. Iets heel anders dan ik in eerste instantie in gedachte had, maar zeker iets wat ik goed in kan vullen & misschien wel een mooi opstapje om ergens binnen te komenFingers crossed!
Cowboy: maar aan de andere kant was je anders mss wel misgelopen wat je nu aan loon kreeg? En hoeveel is dat gat op je cv waard
Cowboy55 schreef:Doubtless schreef:Net gereageerd op een vacature voor management assistente! 4 maanden fulltime. Iets heel anders dan ik in eerste instantie in gedachte had, maar zeker iets wat ik goed in kan vullen & misschien wel een mooi opstapje om ergens binnen te komenFingers crossed!
Cowboy: maar aan de andere kant was je anders mss wel misgelopen wat je nu aan loon kreeg? En hoeveel is dat gat op je cv waard
Het was meer een kwestie van: als ik in die 12-13 uur per dag baan was gebleven was in ondertussen waarschijnlijk alweer 12 jaar vrijgezel met een kind dat ik niet kende en had ik inmiddels mijn eerste bypasses ook wel weer achter de rug......