Ik gebruik trouwens mijn telefoon niet omdat ik een ipad heb en het z'n traag #£$¥~|\ ding dat ik er alleen gefrustreed en gek van word en ik word gespamt op app
Ik pb mn nummer zo ook wel even Ik heb mn eigen pony, een shet x welsh, en ik rijdt nu 2x per week een pony bij. Over een tijdje ga ik stoppen met die pony, want ik heb van een vriendin van mn zus aangeboden gekregen om een hele goede new forest te rijden en uit te brengen op wedstrijden! Morgen mag ik nog wat meer pony's daar rijden om wat meer te leren enzo, heb er echt zin in
En dan ook nog natuurkunde (heb ik sinds gisteren een onzeker domme staigaire voor)en wiskunde (Sorry ik zit een beetje in de ik heb nergens zin in klaagmodus)
Net natuurkunde gehad het was afgrijselijk die staigaire kan niet uitleggen en het was dodelijk vermoeiend en enorm saai hem hebben we wss nog een jaar.
Mijn rooster is echt stom vergeleken met de andere v3 klas van onze school. Wij hebben: ma 08:00-16:20 (1-10) di 08:00-14:05 (1-7) wo 08:00-14:05 (1-7) do 08:00-12:50 (1-6) vr 08:00-14:50 (1-8+misschien mentorgesprek) Moet ik me haasten vrijdagmiddag voor paardrijden... De andere v3 klas heeft niet elke dag t eerste en is donderdag en vrijdag voor de pauze uit.