Ik zou inderdaad voor de footer misschien een transparant wit achtergrond vlak maken waardoor de tekst misschien iets beter leesbaar is!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lotteElb schreef:Is er iemand die goed is met Illustrator die mij kan helpen een bestandje te maken?
Gaat voor mij ingewikkelde verlopen. Voorbeeld en vorm in vector kan ik mailen. Krijg hier *blond* geen foto geplaatst.
Ik zou er super mee geholpen zijn!!
xNavatu schreef:Denk niet dat je daar op zo'n manier naar moet zoeken eerlijk gezegd, hangt er toch maar net vanaf ofdat ze uberhaupt nog een plek hebben om in te vullen zodra jij afstudeerd, en hoe jij uberhaupt bevallen bent bij dat bedrijf. Ik zou het zelf eerder zien als in 'vind ik dit bedrijf zelf tof genoeg om er eventueel later mee door te gaan'. Succesverhalen zijn er altijd, maar ik denk dat (vaak) pas iets is voor achteraf. Zelf heb ik er in ieder geval geen rekening mee gehouden toen ik ging zoeken naar een afstudeerstage. (:
Selina schreef:Zou leuk zijn als ik bij m'n stage na afloop nog een dag mag blijven werken maar dat was niet m'n eis. Heb 3 sollicitaties verstuurd, bij 2 uitgenodigd op gesprek en bij 1 meteen aangenomen. En ik maar denken dat iets vinden een hel ging worden