Ik ook nog laatste nachtje. Hebben het drukker dan de vorige. Echt puinruimen van de dag ervoor en zelfs nog werk doen voor ze.... Maar inmiddels is het rond.
Heb zelf alleen last van mijn schouder. Lijkt wel een peesontsteking achtig..... het heet in ieder geval overbelasting.. Ach nu 3 dagen vrij.
O balen van je schouder, net nu je zaterdag weer wedstrijd hebt!
Hier ook wel lekker rustig. Had vanmiddag een wrap gekocht bij de Aldi die je kon opwarmen in de magnetron. Dacht zal eens proberen.......nou echt niet te eten!!! Dus maar weer me vertrouwde crackertjes gepakt
Tyke
Geplaatst: 17-10-14 04:30
Hoorde ik laatst ook iemand over dat die niet om te eten waren.......
Best kans dat het morgen weer over is. Het heeft met mijn pols e.d. nog te maken waar ik nog mee aan het tobben ben. Gisteren ook teveel getild op de andere afdeling denk ik zomaar. Ik bijt me er vast doorheen of neem een tramalletje in voor ik start. Vorige keer prima gewerkt
Heb nog 7 uurtjes te gaan, wel een heerlijke start van de dag alvast! De tassen van passagiers beoordelen we via de computer, normaal stond die computer op de securitylane zelf en rouleerde je met je collega's van positie om de 20 minuten. Nu staan die computers beneden en ga je 15 minuten beoordelen en dan weer 15 minuten niks doen (je mag niet te lang beoordelen ivm concentratie). Hopelijk doen we dit nog 2 uurtjes en dan wel weer even branden tussen de passagiers
Nog 4 uur te gaan Nog wel een grappig telefoontje gehad, van een man uit amsterdam, er zat een bewoner bij hem, die ladderzat was, bewoner zag die man wel zitten heb maar gezegd dat hij hem op de trein moest zetten, of anders afleveren bij het politiebureau. Ben benieuwd hoe het afgelopen is, heb jammer genoeg niks meer gehoord
Ja maar bij ons is het zo streng dat de nachtdienst alleen de baxter controleert of alles erin zit. Het mag dan ook niet los van de rol tot degene die het deelt het nakijkt en aftekent.
Kortom nacht kijkt of alles erin zit. Dag kijkt per tijdstip na en zet uit en deelt. Hadden NIAz op bezoek gehad en uitzetten mocht niet eens meer. De dag moet nu ook nakijken, tekenen en delen meteen.