Tumvum schreef:GESLAAAGD!!![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!! Ik zei het toch haha!

Tumvum schreef:rocky_1995 schreef:Haha, 3x scheepsrecht heh! Ik mag woensdag waarschijnlijk mijn rijbewijs ophalen!![]()
Waarschijnlijk krijg je een hele preek over je heen, mocht je zakken waar wij natuurlijk niet vanuit gaan!
Oja jij was geslaagd natuurlijk! Ik haalde je even in de war met een andere gebruikersnaam haha, ben hier ook pas vandaag even binnengevlogen.Nog gefeliciteerd! Wauw wat zal je opgelucht geweest zijn zeg haha, wat deed je nou de laatste keer anders dan bij de keren dat je gezakt was?
Hmm dat vermoed ik ook haha, oh ik hoop toch zo dat ik slaag! Die lessen zijn ook zo lomp duur pff ..
Haha maakt niet uit! Ehm.. de eerste keer was ik nog veel te onzeker en vond ik het nu achteraf kijkend heel logisch dat ik gezakt ben. De 2e keer heb ik volgens mij hier al wel eens neergeschreven. Maar goed, dat kwam neer dat ik een niet zo'n fijne examinator had, die me op stomme punten heeft laten zakken.
Maar goed, ik moet wel zeggen dat ik na mijn 2e examen nog beter en completer ben gaan rijden. Ik ben toen heel constant gaan rijden en eigenlijk geen slechte lessen meer gehad.
Het verhaal van het straatje keren van de 2e keer staat een aantal pagina's terug. Het kwam er op neer, dat ik niet snel genoeg was weggereden.
Ik heb net mijn rijbewijs opgehaald en voor het eerst een stuk zelf gereden haha. Dat voelt echt zo vreemd! Een andere auto: veel kleiner, benzine, ander merk en ouder type. Ik stond even naast de auto met de sleutels in mijn handen van ehmm.. tja, ow wacht ik heb zelf de sleutels in mijn hand.

Edit opmaak verandert.