Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Faya__ schreef:Iedereen die geen pb van mij heeft gehad, wil je mij even pb'en?

Wel jammer voor de mensen die nu in klas 4 zitten en voor geen meter kunnen rekenen haha. Faya__ schreef:Daisy jij hebt m en Dominique ik stuur m ff.

En ik kon na uuuuuren nog steeds helemaal niets zien, dus mijn vader heeft leuk mijn eten in stukjes moeten snijden

Stiekem wat gerookt zeker
dancer_ schreef:Ben echt blij dat ik niet ben blijven zitten, ik heb nog nooit rekenen gekund, ik ken nu ook de tafels nog steeds niet (:
Haha Daisy handig, wat voor bril wil je? Zo eentje die iedereen heeft tegenwoordig of?
Gelukkig heb ik een 'brillenhoofd' dus ik kan eigenlijk alles op. Die grote monturen heeft nu iedereen maar fijnere monturen komen in de designwereld weer helemaal terug, en aangezien mijn schoonmama daarin zit schakel ik haar expertise op dat gebied daarvoor in. Ik moet er natuurlijk wel hip and happening bijlopen als ik volgend jaar naar Amsterdam verhuis
Ik wil een donkere kleur montuur met 'zacht' ogende lijnen 

enidan schreef:Wow wat hebben jullie ineens veel gekletst! Die rekentoets was bij ons echt een drama, er waren mensen met tweeën en drieën.. Ik had zelf een 5![]()
Ik zag die pb net pas, ga nu even antwoorden
Wat moet ik me trouwens voorstellen bij een 'brillenhoofd'? Ik heb zelf een bril, maar ik geloof niet dat ik een brillenhoofd heb

Hasiinaaax schreef:meganproperx schreef:Huh Pb heb ik iets gemist?
Jaa? Ik heb het ook gemist !