Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Soms letterlijk
Maar dan ga ik zitten tekenen in m'n schrift ofzo om wakker te blijven

) en ik vind het echt wel pittig hoor..

Chernique schreef:Ik heb me even niet gemeld in dit topic, omdat ik echt chronisch tijd tekort kom voor van alles en nog wat
Zelfs werk en pony kom ik amper meer aan toe
Pfoee, ik studeer nu Voeding en Diëtetiek aan het HvA (toevallig nog andere bokkers?) en ik vind het echt wel pittig hoor..
Heb geen goede scheikunde ondergrond, dus het is echt superveel thuisstudie erbij (meerendeel van de studenten snapt geen bal van het vak Food Science Chemie etc)
Is er iemand met een goed havo boek? Hoorde dat het boek:
Curie Havo informatieboek, uitgever Thieme Meulenhoff Zutphen, 2003, Tweede druk, zevende gewijzigde oplage, of later.
aangeraden werd om je scheikunde bij te spijkeren.
Of heeft een van jullie scheikunde gehad op de havo en daar toevallig nog een samenvatting?
Ik doe daar graag iets voor terug natuurlijk!!
Dusja, een vraag/noodkreet/smeekbede vanuit deze bokker hier![]()
Ik vind het echt een súper leuke studie en wil het echt echt echt halen! Maar ben gewoon ontzettend bang dat ik het net niet ga redden omdat ik die basis nog niet zo goed beheers en we daar al op verder aan het werken zijn.
En verder heb ik niet specifiek een laptop nodig voor school. Een gewone functioneert prima voor verslagen/onderzoeken etc
Al wil ik wel een nieuwe omdat mijn oude laptop al 4 jaar oud is en wat traag wordt en kuren krijgt
Nwktje schreef:Ja ook pabo ik heb vandaag proeftoets mens en wereld gedaan en ook gehaald, jamemr genoeg telt die niet mee en moet ik nog een keer 120 vragen beantwoorden pfffff.
Die aantekeningen kan je die niet heeeeeeeeeeeeeeeel toevallig naar mij toesturen via pb?
xRaisin schreef:hehe, ja mijn laptop heeft het dus een soort van begeven. Geheugen spacet m. Hij zat vol, ik had al mijn foto's en filmpjes op een externe harde schijf gezet, en toen zat mijn laptop ineens nog voller?
En ik vind m eigenlijk te groot en te zwaar om overal mee naar toe te nemen...
maar denken jullie dat het heel belangrijk is om zo'n cd poortje te hebben in je laptop? Heb een hele leuke (betaalbare) gevonden, maar die heeft dat dus niet.

MelissaH1996 schreef:Nwktje schreef:Ja ook pabo ik heb vandaag proeftoets mens en wereld gedaan en ook gehaald, jamemr genoeg telt die niet mee en moet ik nog een keer 120 vragen beantwoorden pfffff.
Die aantekeningen kan je die niet heeeeeeeeeeeeeeeel toevallig naar mij toesturen via pb?
Volgens mij zitten wij op verschillende scholen, dus denk niet dat je daar heel veel aan hebt;) waar zit jij? Ik Katholieke Pabo Zwolle:)
Nwktje schreef:MelissaH1996 schreef:Volgens mij zitten wij op verschillende scholen, dus denk niet dat je daar heel veel aan hebt;) waar zit jij? Ik Katholieke Pabo Zwolle:)
aagh is eeen centrale toets die iedereen moet maken, een soort examen
Maar daar heb ik geen aantekeningen van hoor
annnepannne schreef:Laat me raden, asus vivobook met touchscreen? 11.6"
Ik heb hem ook en echt ideaaal om mee naar school te nemen, cdrompoortje mis ik niet, al t digitale lesmateriaal enz gaat toch via internet
Ik heb vandaag eeendagje "vrij" ben ziek en moet langs de dokter
xRaisin schreef:annnepannne schreef:Laat me raden, asus vivobook met touchscreen? 11.6"
Ik heb hem ook en echt ideaaal om mee naar school te nemen, cdrompoortje mis ik niet, al t digitale lesmateriaal enz gaat toch via internet
Ik heb vandaag eeendagje "vrij" ben ziek en moet langs de dokter
Daar heb ik ook inderdaad naar gekeken, maar mijn oog is uiteindelijk op een ander gevallen.
En hoe heb jij bijv microsoft word erop gekregen?