Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lieveli schreef:Ha ik heb op het JA gezeten, meneer Krab was mijn docent. Wat een stel Christelijke hypocrieten waren dat. Heel kortzichtig en totaal niet didactisch.
edit: Ooooh ik was ook gaan flippen. Dat zég je gewoon niet. Wat een kútopmerking. Hoe reageerde je klas?
Daar zou ik dus ècht niet meer gaan werken. De docent bij wie ik mijn eerste les gaf (totale mislukking die les) heeft gewoon gezegd dat het niks voor mij was. Dude, eerste les! Tweede keer kickte ik ass, toen had hij niet meer zo'n grote mond. Voet heette hij ofzo?
Als een leerling van mij dat soort taal zou uitkramen zou hij behalve problemen met de directie ook ernstige problemen in de klas krijgen. Ik hoop dat je leidinggevende begrip toont voor jouw woede uitbarsting.
Ik heb er maar weinig geleerd.
IK moest er maar eens voor zorgen dat hij sociaal sterker werd, IK moet ervoor zorgen dat moeders precies weet wat voor huiswerk kind heeft, IK moet zorgen voor bijles van alle vakken en zo ging het door.

Kind zit notabene ook bij de Opvoedpoli, regel het daarmee...
Mafkezen zeg

Iedereen die zelf krullen heeft weet dat krullen gaan pluizen van vochtig weer, het is niet anders. Ik neem feedback altijd met 2 handen aan, maar nu ben ik wel even uitgepraat.
Lekker niks van aantrekken wijffie, er zijn altijd wel mensen die wat te teuten hebben.