lieveli schreef:Ha ik heb op het JA gezeten, meneer Krab was mijn docent. Wat een stel Christelijke hypocrieten waren dat. Heel kortzichtig en totaal niet didactisch.
edit: Ooooh ik was ook gaan flippen. Dat zég je gewoon niet. Wat een kútopmerking. Hoe reageerde je klas?
Dat dus ja
Daar zou ik dus ècht niet meer gaan werken. De docent bij wie ik mijn eerste les gaf (totale mislukking die les) heeft gewoon gezegd dat het niks voor mij was. Dude, eerste les! Tweede keer kickte ik ass, toen had hij niet meer zo'n grote mond. Voet heette hij ofzo?
Nee. Ik heb er zwaar onpedagogisch 'En nu wegwezen, arrogant wit k**-kind' uitgefloept, ik was zò kwaad. Zal vast op mijn lazer krijgen er om, maar ik ben zijn praatjes zat
In die klas zitten nog een aantal van dat soort gasten (seriously, waarom in godsnaam zo arrogant als je daar vandaan komt?), die zeiden iets doms over vrijheid van meningsuiting en de rest keek een beetje.
BAH. Ik heb echt mijn best gedaan om op 100 verschillende manieren bij dat joch aan te kaarten dat wat hij zegt echt niet kan en met mij een aantal andere docenten, maar het haalt geen moer uit. Dan ben zelfs ik er klaar mee en ik heb echt een veel te groot hart als het op leerlingen aankomt. Bij het hoofdstuk over politiek heeft hij zelfs eens uitgekraamd dat hij de NSDAP op zou richten als hij de politiek in ging