Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Agossie schreef:Ellee schreef:"Ik wil deze baan, want ik ben werkeloos".
Die zou ik ook niet aannemen. Iemand, werkloos of niet, moet echt willen gaan voor een baan. Ik heb dat zelf wel namelijk. Als ik ergens kan gaan solliciteren, dan wil ik er echt voor gaan.

Ik heb de tips van Jolliegirl gebruikt voor het schrijven van de brief (beschrijven wat zij zoeken en dan voorbeelden geven van die kwaliteiten bij mezelf).
ik zou gillend gek worden denk ik, haha. 
(blijkbaar werken daar veel kinderen/familie van werknemers) en ik mag hem dinsdag bellen om een afspraak te maken.
Hij had gezegd dat ik ook wel in de verzorging kon werken, omdat ik HBO-V studeer. Maar dat moeten we nog maar even bespreken want ik heb nog 0.0 ervaring en de psychiatrie is natuurlijk wel vrij heavy om mee te beginnen.
voor de huishouding iig een hele klus haha

schiet ook niet op zo!
)
. Ik wil eigenlijk graag solliciteren bij iets hier net over d egrens in Duitsland maar men wat valt het tegen om een Duitse broef en cv te maken... heb er hoofdpijn van. Mocht er een (Duitse)? bokker zijn of iemand die daar woont en heel goed is in Duitse broeven en cv's alsjeblieft,.. als je me wil helpen zou ik je heeeeeeeeeel erg dankbaar zijn. Het gaat maar om 1 cv en broef, dit vind ik een erg leuke baan en daarna ga ik weer in NL verder kijken.
.
. Helaas kreeg ik direct een "afwezig" mailtje terug en dat ze er maandag weer was. Dus blijkbaar werkt deze persoon alleen maandag van 9-12 ofzo....
. En anders misschien tot september fulltime en dan kijken of je parttime kan krijgen?
Ja inderdaad, of tot september fulltime werken en dan desnoods stoppen. Is toch weer een goede ervaring en voor hen niet ideaal misschien, maar werkgevers kunnen al genoeg eisen op dit moment