Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evelijn schreef:Ik vind hem ook wel gaaf.... wel heel anders dan die van mij... die is nogal eenvoudig...
Krijg je nu ook reacties op basis van dergelijk CV? Waar gebruik je deze CV voor... pas je je CV nog aan bij een sollicitatie?
... goed ik kom ook binnenvallen... al aantal keren even meegelezen.... maar ja nog niet de stap om te solliciteren... heb beetje rare "carriere" maar goed heb ruim twee jaar geleden een verkorte PABO afgerond... en afgelopen jaren als invalkracht gewerkt... maar dat breekt me eigenlijk beetje op... kans op iets wat beetje lijkt op vastigheid/zekerheid is (zeker in het Noorden) 0,0% ... wat ik nu echt wil zou ik ook niet echt weten... dus qua motivatie is het ook moeilijk... ben wel beetje aan het zoeken.. of er iets anders is wat me aanspreekt... en wat misschien meer aansluit bij m'n eerdere opleiding (sociologie)
Duplo schreef:Wel gaaf zo'n apart cv, alleen wbt kleuren als het via de mail verzonden word zal het bij grotere bedrijven vaak uitgeprint worden door iemand anders dan diegene die ze verder behandeld.
Dan is er natuurlijk een kans dat het alsnog zwart/wit word geprint en is het dan allemaal nog duidelijk te lezen?
aniek87 schreef:Hallo allemaal!!
Ik zoek nog een collega!
(Intercedent, Raalte, 40u pw)
http://www.getwork.nl/over-ons/interne-vacatures.aspx/Article/Enthousiaste-intercedent-gezocht-in-Raalte/
Amaryllis schreef:Ik doe nu totaal iets anders wat ook ver onder mijn niveau ligt, maar ik begin steeds meer te twijfelen of het onderwijs uberhaupt wel iets voor mij is.. Ik werk liever met kleine groepjes gericht, en ook deels op het leren-leren en niet alleen stof stampen. Als ik dat echt zou willen doorzetten moet ik weer een opleiding volgen (rt oid.) maar daar heb ik de middelen en tijd niet voor..
SuSem schreef:Omdat ik in een relatief korte tijd veel verschillende werkgevers heb gehad (tijdelijke contracten) kreeg ik van een uzb de tip om dat ook in mijn cv aan te geven, maar hoe doe je dat?
Citaat:14-3-2012 tot 15-11-2012: allerlei verschillende tijdelijke functies en seizoenswerk.
Femke_Tweety schreef:SuSem schreef:Omdat ik in een relatief korte tijd veel verschillende werkgevers heb gehad (tijdelijke contracten) kreeg ik van een uzb de tip om dat ook in mijn cv aan te geven, maar hoe doe je dat?
Ik heb het er als volgt in staan:Citaat:14-3-2012 tot 15-11-2012: allerlei verschillende tijdelijke functies en seizoenswerk.
Hiermee geef je aan dat je dus wel steeds bezig bent geweest, en bereid bent om te werken. Maar zonder dat je alles helemaal uit moet schrijven, dat maakt een cv erg onoverzichtelijk vind ik. Willen ze meer weten, dan komen ze daar in een evt. gesprek wel op terug.
Ik heb ook een versie waar ik dat stukje helemaal weglaat. Dat is bij functies waar ik verwacht dat het niet als positief gezien zal worden. Willen ze dan toch weten wat ik die periode gedaan heb, dan kunnen ze er naar vragen.
Dimple schreef:Soms is het lastig om in niet al te lange zinnen en lappen tekst weer te geven wat je hebt gedaan. Soms is het zoveel meer dan de functie titel zegt.