Nogmaals gefeliciteerd Zooist!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
11AFotograaf schreef:Bij Drukwerkdeal leveren ze ook meestal eerder als de leverdatum die aangegeven is! En de verzendkosten zitten er ook bij in de prijs!
Minder leveren als je besteld hebt, hebt ik bij Drukwerkdeal nog niet meegemaakt.
Mellis86 schreef:Goed bezig want er is inderdaad behoefte aan tips, info en praktijk ervaringen.Een tijd geleden had ik besloten om te stoppen met de site, omdat ik geen tijd meer had en alle aandacht naar zandcompleet ging. Daarnaast is Angst & Paard 100% vrijwillig, zonder verdienmodel. Maar de laatste tijd kreeg ik ineens uit het niets veel meer bezoekers op de site en meer e-mails. Waardoor ik toch heb besloten de website dan nog eens op te leuken en wat nieuwe content te bouwen. Schijnbaar is er toch vraag en dat motiveert weer.
Kaisa schreef:11AFotograaf schreef:Bij Drukwerkdeal leveren ze ook meestal eerder als de leverdatum die aangegeven is! En de verzendkosten zitten er ook bij in de prijs!
Minder leveren als je besteld hebt, hebt ik bij Drukwerkdeal nog niet meegemaakt.
Hier wil ik heel even op inhaken: op kleine bestellingen worden er geen extra verzendkosten berekend inderdaad (bijvoorbeeld visitekaartjes), grote bestellingen hebben wel € 7,50 (excl. 21% BTW en bijvoorbeeld spandoeken) aan verzendkosten er boven op.
* kruipt weer in mee-lees stand.
Hilda79 schreef:Bezorgen op tijd is leuk maar ik denk niet dat dat kiezen overal op gaat. Hier komt de Tnst altijd op dezelfde tijd pakketdienat
Hilda79 schreef:Ik weet zeker dat dat niet overal werkt. Het zal alleen in grote steden werken. Zodra je daar niet woont gaat het niet op.