imd schreef:Jammer inderdaad! Ik heb 2 kansen om mathematics te halen en 2 kansen om business research methods te halen. Lukt dat niet, afgelopen. Ik heb er weinig vertrouwen in, maar ga toch alles op alles zetten. Wil dit wel heel graag namelijk!
Huh welke studie doe jij?
Want ik heb dus precies dezelfde vakken, alleen BRM al gezakt ivm niet aanwezig zijn. (Dat vond ik dus ook het stomste vak ooit eigenlijk

Maar Mathematics zou ik 3 kansen voor hebben trouwens, 2 herkansingen. Volgende periode pas tentamen daarvan
Maar ik vind de studie gewoon niet dus ik weet nu al zeker dat ik ga stoppen dit jaar.
Alleen nu ik heb gehoord dat we een sociaal leenstelsel krijgen denk ik dat ik maar gewoon tot januari stufi cash en dan opspaar, en dan pas uitschrijf.
Misschien, dat ik volgende week nog wel even ga leren en de eerste tentamens nog wel ga maken trouwens, eens kijken.
Succes alvast xlisza! Ik had er echt helemaal niets voor gedaan eigenlijk, dus viel me echt héééél erg mee dat ik dus nog 77 procent goed had.
Ik heb nog geen idee wat ik volgend jaar ga doen.. Ik wil eerst graag dit jaar nog een tijdje gaan reizen, maar ik ben er nog niet over uit hoe en wanneer eigenlijk.