ja hij staat inderdaad al best lang te koop. Maar ze heeft ook uitgelegd waarom, ze wil hem niet aan de eerste de beste verkopen.
Het enige waar ik bang voor ben is dat die hals niet wat voller wordt met bespiering en dat hij niet gaat springen. Hij springt zegmaar wel.. maar pas drie keer ofzo en dan heul heul heul hoog over 30 cm.
Nou ja, je zegt net dat ze haar paarden niet aan de eerste de beste verkoopt. Maar toen ik haar mailde en over mijn pony vertelde, begon ze gelijk over het inruilen van mijn pony, dat ik dan nog zoveel moest betalen.
Snap je? Tegen jou zeggen dat hij zo lang te koop staat, omdat ze hem niet zomaar aan iedereen wilt verkopen, maar wel als een handelaar overkomen door mij zo te benaderen met mijn pony?
Ja weet niet, sorry.. Kan aan mij liggen hoor!
Xjosee
Geplaatst: 26-07-12 11:17
Ze is inderdaad super knap En heel fijn gereden, vind ik wel fijn dat als we dan een keer moeten wisselen van paard jullie ook er fijn mee weg kunnen rijden. Morgen wordt ze al gekeurd!
Ze krijgen subli sportbrok, granenmix en basismuslie en je kan de omegamix erbij voeren. Die van mij staat op 3x per dag een half brok, halve muslie en dan 2x daarvan nog 200 gram omegamix!
Gaan jullie trouwens de Olympische spelen kijken? Zo ja, waar kun je dat zien?
Lisa1207
Geplaatst: 27-07-12 18:17
Xjosee schreef:
Ze is goed gekeurd!!!
Dit weekend komt ze al!
Bedankt voor het antwoord Liedjuh2!
Top !
CuteApplePie
Geplaatst: 27-07-12 18:55
Xjosee schreef:
Ze is goed gekeurd!!!
Dit weekend komt ze al!
Bedankt voor het antwoord Liedjuh2!
Super!
Anoniem
Geplaatst: 27-07-12 19:53
xMercury schreef:
Gaan jullie trouwens de Olympische spelen kijken? Zo ja, waar kun je dat zien?
De opening is om ongeveer 21.50, op NL 1 en Eurosport. Sowieso iig paardrijden zal ook wel op eurosport zijn, anders wel op BBC of een duitse zender. En misschien op NL1/2/3