Ik kreeg vandaag een reactie van een bureau op een sollicitatie van 3 weken terug dat de procedure al in vergaand stadium is en dat het niet wenselijk is nog mensen voor te stellen bij de opdrachtgever. Goh wat verrassend
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:Aangenomen!
0 uren contract, is een speciale regeling als je in de ziektewet komt o.i.d...
2 maanden proeftijd
Jaarcontract getekend vanaf 10 augustus!
Ze proberen rekening te houden met mijn vriend die 200 km verderop woont, echt superlief!
Zo flexibel!
Het is in de horeca, beetje leidingachtige functie. Geen bijbaantjes-werk,maar echt ook zelfstandig e.d
Cowgirl schreef:Ik durf het eigenlijk niet te zeggen omdat ik het na ruim 2,5 jaar werkeloos thuis gezeten te hebben nog niet helemaal besef maar doe het toch:
ik heb een baan
Ik ga waarschijnlijk wel op basis van proefplaatsing starten ivm mijn bijstand uitkering.
Dat gaat nog geregeld worden en die tijd word natuurlijk spannend.
Ik word planner bij een taxibedrijf.
Donderdag nog een paar paarden weg brengen naar jakarta en heb dan een paar extra dagen in Kuala Lumpur.
Dit ga ik wel missen hoor!.

. Lekker buiten bezig zijn of op kantoor gaan zitten? Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om vanmiddag op gesprek te gaan
.
. In Nederland heb je meer dagen met slechter weer dan gisteren. Voor regen, wind en sneeuw blijf ik niet binnen. Mijn moeder begon ook meteen over slechtere weersomstandigheden maar ik zie daar eerlijk gezegd niet tegen op.
. Op dit moment heb ik werk op 10 minuten reistijd en dat kan worden omgezet in een vast contract als bezorger. Qua salaris zou ik er ook niet op vooruit zijn gegaan ondanks dat het meer uren zijn.
.
.
. Op dit moment zijn er 2 bezorgers waarvan ze over 1 niet zo tevreden zijn. Loopt wel via een ander sorteercentrum maar toevallig was de teamcoach uit dat andere sorteercentrum gisteren op mijn werklocatie. En omdat ik al had aangegeven een voorkeur te hebben voor bezorgen in eigen woonplaats, gaan ze kijken wat ze kunnen doen!!! Voorlopig even in naburig dorp maar zodra er een mogelijkheid is, zou ik over kunnen. Kleding gaat geregeld worden en ik heb zojuist een nieuwe fiets met toebehoren gekocht.