Snap goed dat je boos werd! Heb ik ook hoor, mensen die denken dat je zo een twee drie wel een baan hebt, nee helaas werkt het niet zo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JoT schreef:Cer, ze konden mijn referentie niet bereiken, hopelijk vandaag dus.
Even een positief berichtje over het UWV. Had gisteren een mail verstuurd naar mijn contactpersoon of alle stukken goed waren aangekomen en wat de status was van mijn aanvraag. Kreeg vanochtend een mail terug dat alle stukken goed waren aangekomen, of ik in de tussentijd nog had gewerkt en dat mijn aanvraag in de loop van volgende week behandeld zou worden. Ik schrok daar een beetje van (dan pas?!) dus ik heb een mailtje teruggestuurd of ik dan in december wel geld zou hebben om onze vaste lasten te betalen. Kreeg vrijwel meteen een mailtje terug dat mijn dossier naar voren wordt gehaald en dat als alles klopt ik in de loop van volgende week mijn eerste storting al krijg. Nou, netjes toch?
Nog even een vraagje voor mensen hier die al een uitkering hebben. Wat krijg je die eerste keer nou gestort? Krijg je, net als bij een salaris, gewoon een storting voor de hele maand?
Citaat:Wij zijn op zoek naar een:
Team Manager Sales Mode
Citaat:Reageren op de vacature Medewerker Food – Horeca?
Herken je jezelf in bovenstaande of wil je graag meer informatie over deze vacature laat dan zo spoedig mogelijk je sollicitatie met Curriculum Vitae achter op onze sollicitatiepagina
Citaat:Ik wil uw aandacht brengen en u te informeren dat Consulting Bedrijf beginnen proces te inhuren en geven u een grote kans om carrière te beginnen nu met veel voordelen en de voordelen van dit werek.
Als u besloten om onderbreking in uw carrière te maken, of u op een moederschapsverlof bent, onlangs gepensioneerde of gewoon op zoek naar enkele aanvullende tijdelijk baan, dit standpunt is enkel voor u gemaakt.
Werkende uuren: Flexibele tijdschema van van 1 tot 3 uur per dag. We garanderen ongeveer 20 uur een week bezetting.
Salaris en voordelen: begin salaris is variërend van 2000 tot 2500 euro per maand, vermeerderd met extra commissie als u alle taken nauwkeurig vervullen.
Regio: Europese Unie.
Houd er rekening mee dat er geen betalingen of elke andere trucs om te gaan werken voor ons zijn.
Indien geïnteresseerd en wil u verzoeken een aanvraagformulier toepassen voor deze positie, uw interview plannen en of gewoon meer informatie ontvangen over deze positie voordat u toepast, kunt u antwoord op deze e-mail en stuur ons uw contact informatie.
In het onderwerp van e-mail Geef uw persoonlijk identificatienummer voor deze positie IDNO: 89387
Als u geïnteresseerd bent, kunt u reageren op: Elmo@nationaljobnl.com bedank!