Volgens mij moest t zo
(mjaah t kan op allerlei manieren) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Volgens mij moest t zo
(mjaah t kan op allerlei manieren) 
Never_Mind schreef:Phylos schreef:Ik denk een keer een zak overheerlijke paprika chips van lays
Ik houd echt van de lay's paprika chips. Kan ik zo in 1 middag een zak van 250 gram van leeg eten
als k uit de zak eet en ik een zak voor mij alleen heb, dan kan ik me niet bedwingen om niet alles meteen op te eten

is dat veel voor een hele week voor 1 persoon?
Wel fruit
galia meloen, 3 bananen, 3 appels
om t ook nog een beetje gezond te houden.
Never_Mind schreef:Phylos schreef:Ik denk een keer een zak overheerlijke paprika chips van lays
Ik houd echt van de lay's paprika chips. Kan ik zo in 1 middag een zak van 250 gram van leeg eten
Heb maandag een tentamen en ben dan heel zielig want die is van 18.30 tot 21.30 en dan kan ik die avond niet meer naar huis terwijl mijn moeder die dag terug komt uit Panama...
woensdag moet ik dan weer terug naar Groningen (arme ik) dus rede voor een bakje chips s'avonds
en donderdag heb ik weer tentamen en komt er een vriendin logeren, dus dan hebben we s'avonds nog wat lekkers haha 
dat wordt veel lekkere dingen eten
pfff waarom nou? 

Niet belachelijk veel iig!
wil k voort eerst mn verwarming aanzetten, zit er geen knop om em aan te doen
of nouja... zo lijkt het xD knabbelgirl schreef:Jaaa babbel is kwijt geloof ik
Ja dat telt ook, vertel me meer! Hoe is de omgeving, de mensen en je komt vast wel eens in een van beide steden en hoe zijn die? Ga volgend jaar voeding en diëtetiek op de HAN doen locatie nijmegen en wonen via entree en zit nu te kijken waar ik wil wonen, voor alsnog gaat mijn voorkeur namelijk naar arnhem

1234 schreef:hahahdat wordt veel lekkere dingen eten
![]()
Ik heb vandaag een hele zak pepernoten van 250 gram leeggegetenpfff waarom nou?
Ik heb trouwens voor t eerst Huis Anubis kaartjes meegekregen bij de Super Coop, alleen geen flauw idee wat k ermee moet
Mjaah k bewaar ze wel voor als k er iemand gelukkig mee kan maken

hahaha neej die kreeg k in mn handen gedrukt door de cassiere

Mn moeder kreeg die dingen (van verschillende acties van de appie) altijd mee, en dan maakten we de pakjes open en legde het in een la om het vervolgens weg te gooien omdat we er niets mee doen 
tis voor mn buurjongetje van thuis (4,5 jaar) denk k nog niet helemaal geschikt

heb een hele tijd gehad dat k amper tv keek

1234 schreef:wil k voort eerst mn verwarming aanzetten, zit er geen knop om em aan te doen
of nouja... zo lijkt het xD
zit alleen een 'doosje' op de verwarming geplakt met zown schermpje....
zit wel een knop maar daar kun je niet aan draaien.

dus jij zat kou te kleumen? 

Maar dat is dan zonder lekkers.