Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Negra_Lover schreef:Ik werk nu in een dierenwinkel, maar dit verdient voor mij gewoon te weinig. Ik denk dat ik iets zoek in de richting van huishoudelijke hulp in de buurt van Bunschoten-Spakenburg. Heb helaas geen auto tot beschikking en moet alles op de fiets doen.
Marcella schreef:Negra_Lover schreef:Ik werk nu in een dierenwinkel, maar dit verdient voor mij gewoon te weinig. Ik denk dat ik iets zoek in de richting van huishoudelijke hulp in de buurt van Bunschoten-Spakenburg. Heb helaas geen auto tot beschikking en moet alles op de fiets doen.
Eh wil niet lastig zijn hoor, maar huishoudelijk hulp verdien nu eenmaal ook niet zo super. Ben 34 jaar en nu in dienst vanaf juni 2009, maar nog steeds geen 10 euro per uur hoor.![]()
En hou er rekening mee dat als je niet via een bedrijf werk dat je zelf belasting moet reserveren.
Dwyne schreef:Ffortuna, zoekt de EJ niet een marketing persoon?
nektosha schreef:Patpen, wat goed zeg! al dat wachten en stressen eindelijk klaar.
Miseria: gefeliciteerd!
Cowgirl, hoe is het?
Alle anderen:en succes!
Mij is de moed ernstig in de schoenen gezonken.
Veel afwijzingen, weinig banen in mijn branche..... geen salaris, maar ook geen uitkering![]()
Zit er een beetje doorheen...
Darkness85 schreef:Ik kom me ook even aanmelden. Ik werkte al 7 jaar voor een thuiszorg bedrijf. Maar die heeft mij samen met ruim 250 collega's er via een ontslagvergunning uitgewerkt. Is sta dus nu op straat.![]()
Ik heb vandaag de 1e 4 sollicitaties de deur uit gedaan. Maar daar heb ik geen hoop op. Want het zijn kantoorbanen. (Wil ik graag) Maar daar heb ik totaal geen papieren voor.Ik hoop op een baan waar ze je intern opleiden. Maar dan moet ik wel episch goed zoeken en super veel mazzel hebben....