
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
11AFotograaf schreef:Ik reageer standaard met "mail me even een exacte beschrijving van het werk, dan mail ik je z.s.m. een offerte terug!" - Als je daar niks meer op hoort weet je meteen genoegDat is mooi! Ik hou het wel goed bij en ik reageer ook als er oproepen zijn voor fotografen, maar ook daar is veel vraag naar gratis fotografen
Lovepaints schreef:Webshop Dogs Streetwear stopt in mei en gaat dan over in UK Streetwear. Ben alleen er nog niet over uit hoe ik dat het beste kan doen. Dus mocht iemand een goed idee erover hebben hoor ik het graag.
HLPhoto schreef:11AFotograaf schreef:Ik reageer standaard met "mail me even een exacte beschrijving van het werk, dan mail ik je z.s.m. een offerte terug!" - Als je daar niks meer op hoort weet je meteen genoegDat is mooi! Ik hou het wel goed bij en ik reageer ook als er oproepen zijn voor fotografen, maar ook daar is veel vraag naar gratis fotografen
Kaisa schreef:Nou het is me gelukt om meerdere bedrijven te volgen, maar van de week moet ik me er maar wat meer in verdiepen. Mochten mensen het interessant vinden om mij te volgen (:+) : @_MdeVries is mijn tweetaccount
Kaisa schreef:Ben vanmiddag inderdaad flink aan het rondkijken geweestDie zoekdingen wat 11A eerder aangaf heb ik nog niet helemaal door, maar komt vanzelf denk ik maar zo
Kaisa schreef:Daarnet een leuke bespreking gehad met een vereniging in de buurt, daar gaan een paar leuke opdrachten uitkomen
Citaat:Fotograaf - Hilda79 - http://www.in-portret.nl
Fotograaf - 11AFotograaf - http://www.11afotografie.nl
Fotograaf - JolandaS - http://www.fotoscheepen.nl
Webshop hippe honden & kattenspullen - Joyce2 - http://www.fuzzylicious.nl (nog in de maak)
Webshop sieraden - Georgette - http://www.sieradenwinkelgeorgette.nl
Webshop sieraden en horloges - Paan - http://www.thebrickhouse.nl
Tekstschrijver - Nuage - http://www.getitwrite.nl (nog in de maak)
Fotograaf - Kaisa - http://www.maaikedevries.nl
(Web)design - Kaisa - http://www.maaikedevries.eu
(mini)paarden trainingsstal - Kaisa - http://www.mvminiaturehorses.nl
Grafisch ontwerper en illustrator - raya00 - http://www.madebysterre.nl
Nederlandse Appaloosastal - DendroFleur - http://www.stalkaleido.nl
Westerntrainer en -instructeur - XoNo - http://www.crperformancehorses.nl
Webshop westernruiters - henla_tent & tante_t - http://www.westernspecialist.nl
Paarden - O_FUN_ - In Ontwikkeling
Horserunner - Webshop voor paard en ruiter - http://www.paardenruiterland.nl
Webshop hondenmode - lovepaints - http://www.dogsstreetwaer.nl
Webshop engelse en amerikaanse modemerken - lovepaints - http://www.ukstreetwear.nl
Paarden, Training, Healthcare en wellness- M_D_H- in ontwikkeling
Vastgoed adviesbureau - Jaggie - http://www.kox-concepts.nl
(Loopbaan)Coaching-Training-Advies - Kay27 - In ontwikkeling
Werving en selectie - holly
Sieraden - holly - http://www.bellalucasieraden.nl
Videograaf/editor/projectleider - HLPhoto - In ontwikkeling
IT ERP/maatwerk consultant - HLPhoto - In ontwikkeling
Webshop voor paard en ruiter (oa Mattes, Dominick) - foxy80 - http://www.hipponet.be
joyce2 schreef:Lovepaints schreef:Webshop Dogs Streetwear stopt in mei en gaat dan over in UK Streetwear. Ben alleen er nog niet over uit hoe ik dat het beste kan doen. Dus mocht iemand een goed idee erover hebben hoor ik het graag.
Qua klanten laten weten dat alles bij elkaar gestoken word, of qua hoe je het in 1 webshop moet gaan verwerken?
foxy80 schreef:Klant is koning, vergeet dat niet. Ik zou altijd proberen even uit te zoeken wát er dan zo slecht is aan die service. Je kan er altijd van leren.Ja, dat recht heeft de klant, maar het is de manier waarop die me zo ontzettend stoort. Ik heb nog klanten gehad die klagen over lange levertijd (als Mattes vakantie heeft durft het wel een week of 2 langer duren) maar die nemen wel tevreden hun product in ontvangst.
Ik heb werkelijk nog nooit meegemaakt dat een klant zijn product gewoon weigerde 'wegens slechte service'. Dan heeft het volgens mij niets met het product te maken, maar met een verborgen reden (geldgebrek, elders gekocht, niet meer nodig, impulsaankoop en bedacht), maar daar kan ik allemaal mee leven, maar slechte service? Dat geeft mij een heel erg slecht gevoel, ik kan hier niks mee en ik mag maar hopen dat klant in kwestie me niet overal zwart praat.
foxy80 schreef:In het ergste geval moet je de hoorn erop gooien, toch?Ik zou kunnen bellen, maar die mails geven me al zo' n negatief beeld van die klant dat ik gewoon denk: laat maar, straks begint ze nog te schelden ook en verlies je je geduld.
foxy80 schreef:Nee, ik heb ook het gevoel dat westernvolk vaak wat "rauwer" is.En ik weet dat ik tegen zere schenen ga schoppen, maar 90% van mijn rare verhalen gaat over klanten die westernspul kopen. Is dit een vloek of zo?
Order annuleren bij fabriek kan niet, dus ik blijf ermee zitten. Fijn hé!